Positiv Skrevet Desember 8, 2010 Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2010 Hei Da jeg ikke har noen instruksjonsbok til bilen, og ikke er helt sikker på hvordan jeg skal bruke Ac`n, slik at den virker optimalt. Hadde det vært fint om jeg kunne fått det forklart, event. en link. Takker. Mvh Bent Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
esbandos Skrevet Desember 8, 2010 Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2010 For meg ser det ikke ut som om du har AC.. Sikker på at du har det? Siter 1993 Audi 100 Avant 2.8Q 1995 Audi A6 Avant 2.5TDI (familiebilen) 1975 Volvo 242L Prosjektet 1980 Volvo 244DL Harryvogna 1980 Ford Taunus 2.0L 2-dørs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Positiv Skrevet Desember 8, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2010 Det er da de tre bryterene som sitter mellom reguleringen av tempraturen. Her er utstyr til bilen. Kode 586 211 AUTOMATIC LIMITED SLIP DIFFERENTIAL (ASD) 240 OUTSIDE TEMPERATURE INDICATOR 281 AMG PERFORMANCE STEERING WHEEL 412 Unknown 420 AUTOMATIC TRANSMISSION 4-GEAR 430 HEADREST IN THE REAR, LEFT AND RIGHT 440 TEMPOMAT (CRUISE CONTROL) 531 AUTOMATIC ANTENNA 544 Unknown 570 FOLDING ARMREST, FRONT 586 Unknown 600 HEADLAMPS - CLEANING EQUIPMENT 620 AIR POLLUTION CONTROL 640 15-HOLE LIGHT ALLOY RIMS 682 FIRE EXTINGUISHER 731 WOOD TRIM BURRED WALNUT ROOT 348 AUTOM.TELEP.WITH INTEGR. DISTR.-CALL-SYST."ARTHUR" 062 Unknown Unknown kodene; 412: ELECTRIC SLIDING ROOF WITH TILTING DEVICE 544: ROLLER BLIND, ELECTRIC, FOR REAR WINDOW AND SUN VISORS WITH VANITY MIRROR ON THE LEFT AND RIGHT, ILLUMINATED 586: BEHR AIR CONDITIONER, AND ELECTRIC WINDOW LIFTERS (FRONT AND REAR DOORS) 062: CLOTH BLUE Mvh Bent Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet Desember 8, 2010 Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2010 Den øverste av de tre knappene tvangskjører AC selv om det er kaldt ute, bruk dette sammen med å stille lufta opp på frontruta for å fjerne dugg raskest mulig. Den i midten, EC står for Economy. Når lampa lyser, er economy aktivert, altså ac er av. Vil du ha ac på, trykk så lyset slokner. Den nederste er resirkulering av lufta i kupeen, kjekt i tunneler f.eks. Det kan også lønne seg å sjekke om ac i det hele tatt fungerer, slett ingen selvfølge på en gammel bil. Funka ikke på min 91-modell, der var der rusta hull i kondenseren. Disse bilene har også en gammel type kjølemedium, som er ulovlig å omsette gr. miljøhensyn. Men mulig å skaffe likevel. Alternativt kan det bygges om til å bruke nyere kjølemedium, da med redusert effekt. Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Positiv Skrevet Desember 8, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2010 Den øverste av de tre knappene tvangskjører AC selv om det er kaldt ute, bruk dette sammen med å stille lufta opp på frontruta for å fjerne dugg raskest mulig. Den i midten, EC står for Economy. Når lampa lyser, er economy aktivert, altså ac er av. Vil du ha ac på, trykk så lyset slokner. Den nederste er resirkulering av lufta i kupeen, kjekt i tunneler f.eks. Det kan også lønne seg å sjekke om ac i det hele tatt fungerer, slett ingen selvfølge på en gammel bil. Funka ikke på min 91-modell, der var der rusta hull i kondenseren. Disse bilene har også en gammel type kjølemedium, som er ulovlig å omsette gr. miljøhensyn. Men mulig å skaffe likevel. Alternativt kan det bygges om til å bruke nyere kjølemedium, da med redusert effekt. Takk skal du ha. Da har jeg fått klarhet i hvordan Ac`n fungerer. Og Ac`n virker som den skal :) Mvh Bent Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg