BAKK3N Skrevet Desember 7, 2010 Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2010 Hei, min mercedes e300te 89mod. stoppet plutselig for noen dager siden, og jeg finner ikke ut hva som er problemet :S Det er ganske bra trykk inn til "bensin fordeleren" men ut til dyse rørene er det ikke trykk. Så lurer på hva dette kan være ? Jeg veit at bensinpumpa fungerer osv.. men har ikke sjekket trykket. Noen som har vært borti dette her før ? Mvh Stefan Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BAKK3N Skrevet Desember 8, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2010 ingen som veit ? :S Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
erho81 Skrevet Desember 10, 2010 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2010 Tette dyser?, bensinfilter? Har egentlig ikke peiling, men prøver allikevel :) Bedre med ett svar for mye enn ett for lite :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BAKK3N Skrevet Desember 10, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2010 Tviler på at alle dysene kan tette seg samtidlig:P og bensinfilteret er ikke tett :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kai_G Skrevet Desember 10, 2010 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2010 Hva med hjernen..? Mener å ha hørt om det på disse.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet Desember 11, 2010 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2010 Hjernen kan du plugge ut å kjøre uten... Høres ut som en defekt bensinmengdefordeler. Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg