raymondblack Skrevet Desember 6, 2010 Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2010 Er det så fryktelig nøye hvilken servo olje jeg heller på? Servostyringen og dempersystemet bruker oljen fra samme beholder. Det stå OELxxx på påfyllingslokket. Oljen som er fra bmw er grønn. Jeg ser at mekonomen har tilbud på noe castol greier med formul 1 biler påalacocaina, så det burde vel være godt nok tror dere ikke det? Eller likker ikke demperene denne "Super olja til castrol" hehe Siter OPEL ER BRA! --------------- 2005 Honda Accord 1999 Yamaha Thunderace 1000 1996 Seat Toledo 1.9 TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rebow Skrevet Desember 6, 2010 Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2010 Ja, det har en betydning. Normal servo olje er basert på DX3. Olje som går til både dempere og servo er en annen type. Hvis du slår in reg. nr. ditt på meko sin side, så vil du finne riktig olje der. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
raymondblack Skrevet Desember 7, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2010 Jeg har fikset det, stakk på forhandler å handla orinal. 430kr liter! Sykt Siter OPEL ER BRA! --------------- 2005 Honda Accord 1999 Yamaha Thunderace 1000 1996 Seat Toledo 1.9 TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flatpedal Skrevet Desember 7, 2010 Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2010 At det ville bli sykt dyrt visste du vel før du gikk inn? Siter Klikk Liker ute til høyre hvis du liker dette innlegget. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
raymondblack Skrevet Desember 9, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2010 hehe nei, tenkte ikke på at du ville ta det for en liter med olje som man finner på ebay for 13usd, han fra del lageret gikk ut å fylde på så når han var ferdig så presanterte han prisen. Siter OPEL ER BRA! --------------- 2005 Honda Accord 1999 Yamaha Thunderace 1000 1996 Seat Toledo 1.9 TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg