saskurda Skrevet Desember 3, 2010 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2010 kan jeg miste førerkort dersom jeg kjører bil uten førerkort anskaffer det to uker senere 1 mnd. senere blir dette anmeldt til politiet er det noen som har peiling om jeg kan miste førerkortet? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
commodus Skrevet Desember 3, 2010 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2010 ville vel tro de var litt vel sent uteda... man får somregel utsettelse nårman kjører uten førerkort... men og bruke en mnd på og somle til anmeldelse er vel litt vel sent... Siter 04 Opel combo 1.7di Opel rekord c caravan 1700 Vespa bravo vw golf 2.0i stv(skrotet) vw vento 1.9tdi(skrotet) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
saskurda Skrevet Desember 3, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2010 takk for svar vet det er litt sent men om de har lov så stopper vel ikke at de har brukt lang tid på det Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
commodus Skrevet Desember 3, 2010 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2010 jeg vet hvertfall at når de tar førerkortet fra noen så har de 3 uker på seg til og reise sak...vist ikke får du det tilbake...tror jeg leste dette en plass... Siter 04 Opel combo 1.7di Opel rekord c caravan 1700 Vespa bravo vw golf 2.0i stv(skrotet) vw vento 1.9tdi(skrotet) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marzo Skrevet Desember 3, 2010 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2010 Spørs om de som anmelder deg for det kan bevise at du har kjørt bil da. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flatpedal Skrevet Desember 3, 2010 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2010 er det noen som har peiling om jeg kan miste førerkortet? Selvfølgelig vil politiet ta tilbake førerretten hvis du blir anmeldt og dømt/tilstår å ha kjørt uten førerkort. Det er ikke noe unntak hvis du senere har fått det på lovlig vis. Siter Klikk Liker ute til høyre hvis du liker dette innlegget. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Harald88 Skrevet Desember 10, 2010 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2010 ville vel tro de var litt vel sent uteda... man får somregel utsettelse nårman kjører uten førerkort... men og bruke en mnd på og somle til anmeldelse er vel litt vel sent... Syns du 1mnd er å somle? Pleier å få bøtene mine i posten etter 3mnd. Da også sammen med anmeldensen. De kan selvfølgelig ta førerkorte når som helst. Om de kan bevise at du ikke er trygg på veien. Siter 2001 - Toyota Rav4 2.0 1992 - Honda Civic (sedan)1.5 LSI (solgt) 1994 - Citröen Xantia 2.0 (solgt) 1995 - Citröen Xantia 1.8 (vraket) 1984 - Opel Ascona, 1.3 (vraket) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg