Gå til innhold

Diverse spm. ang Omega B, Turbo og radiatorvifte

Ranger emnet


forgot10

Anbefalte innlegg

Må jeg av med radiatoren får å komme til denne skruen/bolten? Eller er den festet i bakkant, slik at jeg kan bare holde igjen hjulet og "dra mot klokka" (lings) ;)

 

tror det skal gå greit å få løsnet den uten å holde på baksiden, motoren holder greit igjen. Prøv å rykk litt :)

1988 Omega A 20Seh turbo - Megasquirt

''The one who shall be last...

Will be sideways and smiling!'' :D

 

monstergarasj på Instagram.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Sånn, da har jeg fått reparert det meste med motoren..

Men hvordan får jeg av viskosekoblinga/vifta? Den begynner å irritere meg grønn (Har ikke lagt opp strøm til cdspilleren)

 

Er det denne jeg skal skru på?

IMAG0163.jpg

 

Hvis jeg skrur på denne så drar jeg med alle de andre komponentene inni motoren.. sååå, den løsnes ikke, har prøvd vanlig og lings..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn, da har jeg fått reparert det meste med motoren..

Men hvordan får jeg av viskosekoblinga/vifta? Den begynner å irritere meg grønn (Har ikke lagt opp strøm til cdspilleren)

 

Er det denne jeg skal skru på?

IMAG0163.jpg

 

Hvis jeg skrur på denne så drar jeg med alle de andre komponentene inni motoren.. sååå, den løsnes ikke, har prøvd vanlig og lings..

 

Hvis jeg ikke husker feil så sitter bolten på andre siden av vifta i forhold til det du har ringet rundt? Og ja, det er links.

 

Når du har fått skrudd den løs så jekker du bare bilen opp maks foran så kan du dra den ut underfra. Da slipper du ut med radiator osv. har nettopp tatt ut 2 sånne fra 2 forskjellige biler og det gikk greit. Satt litt godt den bolten men.

 

GANSKE sikker på at den store bolten sitter på forsiden av vifta.

Omega 2,5TD Stv Automat - Chip + MV6 Girkasse

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår