Gå til innhold

Lykter og Xenon til E34

Ranger emnet


Vatle

Anbefalte innlegg

enda en idiot som vil gjøre veiene utrygge....

 

Javel? Hvorfor det?

 

Bygget min e34 om til xenon og ingen har klaget når de har møtt meg, uansett vær..

 

Sålenge man har linselys som hovedlys så hjelper det utrolig mot blending av møtende trafikk, det er ikke som de fleste slitte volvoer, VW eller mercedeser der det er helt jævlig å møte de..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vurderer og kjøpe meg xenon pærer/lykter til min e34 94mod. Men kikker litt rundt på pris osv.

 

Hvor lønner det seg og se etter dette og hvilke typer lykter er det som passer til denne bilen :P

 

takker for alle henvendelser ^^

 

 

 

Anbefaler deg å kjøpe 35w kit til nærlysene og 55w kit til fjernlysene, det har jeg i min e34 og det funker utrolig bra :)

 

Og videre så trenger du ikke å bytte ut hovedlyktene for å bygge om men det er en fordel siden reflektorene på de gamle ofte er litt slitt og støvete osv.

 

Er ikke noen spesielle lykter du må ha, du må bare modifisere litt i bakkant av lyktene :p

Skal se om jeg kan få lagt ut noen bilder av mine iløpet av dagen.

 

Og om du skal ha nye lykter så anbefaler jeg deg å kjøpe sorte Hella DE lykter, drit i slitte angels eyes :)

 

Bilde av bilen min med Hella DE lyktene..

gabghaada.jpg

Endret av Joatle
La til bilde..
Lenke til kommentar
Del på andre sider

flotters, supert at folk tar seg tid til å legge ut bilder altså :P så får man liksom sett de i et annet perspektiv :D

 

Lyktene så faktisk tøffe ut på den bilen, skal ta det opp til vurdering selv.. hadde sikkert ikke gjort noe med nye lykter uansett ;P

 

Men legg gjerne ut andre bilder hvis du har ^^

- 1997 Audi 2,8 Quattro (solgt)

- 2002 Audi 1,8T Quattro

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår