Turbobenni Skrevet November 28, 2010 Rapporter Share Skrevet November 28, 2010 Skal prøve å selge denne da jeg ikke har mulighet til å eie 2 biler ved siden av skolegangen. Bilen er i veldig bra stand, MEN det er noen feil og mangler: -starter ikke etter girkassebytte, mulig gåent relee, har gått over alt annet. bensinpumpe og luft er ok, mangler bare tenning. -ikke eugodkjent: foringer til bærearm v. side foran (2) deler følger med feil på co2 (2) originale katalysatore følger med svetting og sprekk i bremseslange v. side foran (2) bilen er ellers i veldig god stand som sagt. skinnseter og interiøret er helt og fint. Noe smårust utvendig, kun små flekker (1x1cm) som kan telles på en hånd. Utrolig sprek og god bil som fungerer utmerket på vinterføre. Det følger med 15" vinterdekk på felg (holder ut sesongen), og 17" sommerdekk (nesten nye). har også bakrutesenker og ny sideskjærm h. foran som kan følge med hvis kjøper ønsker det. Bilen er polert jevnlig og tatt gått vare på den tida jeg har hatt den. Fikk også en grundig avfettingsvask under da jeg byttet girkasse, denne ble også vasket grundig og gjennomgikk oljebytte. den har stått på finn.no til 48 000,- men da den ikke startet eller jeg ikke hadde tid til å godkjenne den gikk jeg ned 13 000,- mot at ny eier fikser dette selv. pris: 35 000/bud PM ved interesse Bilder: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Terjeo Skrevet Januar 5, 2011 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2011 Fortsatt til salgs? Hvor langt har den gått? Hva slags rele kan være gåent der? Siter 1996 Omega B 3,2 Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg