djslayr Skrevet November 27, 2010 Rapporter Share Skrevet November 27, 2010 Hallo folkens... har et problem, kjøpte meg nylig en skikkelig fin 240 som var i go stan og rett og slett strøken... når jeg starter den så skjer det eneste at det blåser litt varme hvis jeg kjører i 80km/h ++.. Kom ikke noen lyder eller noe, vifta funka like før jeg fikk bilen... men nå er den død :P har skifta sikringer og slik ve høyre sida på fører siden men ikke noe forskjell... noen råd ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skody Skrevet November 28, 2010 Rapporter Share Skrevet November 28, 2010 Venstre - høyre. Gaffel og kniv. ;) Start med å skru unna deksler og midtkonsoll til du ser ledningene bak vribrytern. Trinn III gir +12VDC direkte mens I+II går via motstandene jeg ikke husker hvor sitter. Følg ledningene for å måle de. Men sett først 12V rett på ledningen til motoren. Er den død er det bare å finne seg en guide og smøre seg med tålmodighet og spenefett. Det er ikke vanskelig, bare jævlig kjedelig. Husk å tappe kjølevannet før du lager basseng i førerfotbrønnen. Du kan velge om du vil demontere fra hanskerommet eller fjerne heeele midtkonsollen. :thumb Siter Bilforumet.noSuper Moderatorsier: Du får ikke sex om du krever kondom, i baksetet på min Volvo Amazon (",)Hakkum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
djslayr Skrevet November 29, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 29, 2010 Takker Skody :) da skal jeg gå over :) Første volvon min så er ikke så kjent med dem :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
djslayr Skrevet November 30, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 30, 2010 jeg har nå demontert alt, men jeg vet ikke helt hva jeg skal gjøre baki der for og få testa om vifta går, har du noen "Guide" eller noe ? :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg