joppa Skrevet Februar 19, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2004 var innom en dansk side engang å fannt disse bildene http://www.home.no/joppa/mancona Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MercFreak Skrevet Februar 20, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2004 skjønner ikke at folk gidder, det blir jo no så alvorlig stygt etterpå da! Siter Mercedes 190E selges, send pm for mer info Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joppa Skrevet Februar 21, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2004 jeg vet... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo-Lars Skrevet Februar 21, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2004 Han må han seriøse fritidsproblemer.....,hvem gidder å bygge no sånt????!!! Siter "81 Volvo 242 - Prosjekt "82 Volvo 760 GLE - Bruksbil "86 Volvo 240 GL stv, TelenorBlue (Bruksbil/langtidsprosjekt) påkjørt, høgd (savne) "84 Volvo 240 (kjøpt for 1500,solgt for 13K) (Uten å røre den) "86 Volvo 240 GLE stv (delebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KviljoRacing Skrevet Februar 21, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2004 Hadde det ikke vært for at bakakselen enten ikke er festa, eller veldig galt innpress på felgene, og fargen, så hadde det nokk sett en del bedre ut. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
classic Skrevet Februar 23, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2004 Originally posted by KviljoRacing Hadde det ikke vært for at bakakselen enten ikke er festa, eller veldig galt innpress på felgene, og fargen, så hadde det nokk sett en del bedre ut. om du ikke hadde hatt 80-talls volvostuk på bilen din, så hadde du også merka at bakakslen stikker av til ene sia når en senker mye. :D men denne bilen så ikke så senka ut egentlig...:rolleyes: kan gå ann på combi'n, men på coupé'n ser det sjelden bra ut. han her hadde klart å gjøre det jævlig. Siter '01 Alfa 147 2.0TS SS '76 Ascona 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KviljoRacing Skrevet Februar 24, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 24, 2004 Tull. Jeg når jeg har mye i bagasjerommet, og den er like lav bak som forran stikker ikke bakakselen så mye ut til ene sida...:rolleyes: Overdimensjonert problem det der... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skody Skrevet Mars 17, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 17, 2004 Detta ser litt ut som en oppblåst Kadett C coupé. Hva med å gjøre OMVENDT? = Vauxhall hehe... Og... SE PÅ han som mekker da... Ikke rart opelfolk er en egen rase ;-) Siter Bilforumet.noSuper Moderatorsier: Du får ikke sex om du krever kondom, i baksetet på min Volvo Amazon (",)Hakkum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg