hodetunderarmen Skrevet Februar 19, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2004 hvor får jeg tak i billige bolter til felgene mine! Rota de bort og nå er våren her snart:mad: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
911ruf Skrevet Februar 19, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2004 hei skaffer det jeg..bil du skal ha det til da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hodetunderarmen Skrevet Februar 20, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2004 Golf IV. husker ikke hva felgene heter men de jeg bruker på vinterhjula(originale stålfelger) er alt for korte, de tar såvidt tak, så godset i felgen er tykt. det er 18":D har du gladpris? hva med porto. bor i tigerstaden! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
911ruf Skrevet Februar 20, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2004 Originally posted by hodetunderarmen Golf IV. husker ikke hva felgene heter men de jeg bruker på vinterhjula(originale stålfelger) er alt for korte, de tar såvidt tak, så godset i felgen er tykt. det er 18":D har du gladpris? hva med porto. bor i tigerstaden! heisann 800,-fritt levert for alle sammen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hodetunderarmen Skrevet Mars 2, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2004 nå blander du glad-pris og blod-pris:o Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
911ruf Skrevet Mars 22, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2004 750kr fritt sendt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hodetunderarmen Skrevet Mars 22, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2004 hvorfor skal jeg legge ut 750 spenn til deg når jeg får bolter for 200 spenn. erre spesialbolter eller tuller du? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hercem Skrevet Mars 22, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2004 Hvorfor lage så stort oppstyr av dette da? Finnes en del dekkforhandlere i Oslo. Kjører rundt i Golf IV med 18" og griner over at det koster 200 kr for bolter... Litt komisk spør du meg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hodetunderarmen Skrevet Mars 22, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2004 det er du som griner, lurer bare på hva som gjør prisforskjellen! kanskje ønsker jeg å kjøpe de dersom kvaliteten kan forsvare det, men det forstår vel ikke du. Dersom du ellers trenger forklart ting så er det bare å spørre! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg