Svolp Skrevet November 25, 2010 Rapporter Share Skrevet November 25, 2010 Morna.. Har ingen erfaring med felger da jeg alltid har kjørt orginalt. Har i dag 17" vinter og sommerfelg til min Qashqai. Mtp komfort, utsende o.l. hvilke felg passer best til denne bilen? Tenker kanskje at 20" felg vil se litt "mongo" ut på en bil som er såpass høy som bilen min er. 18" er liksom bare èn tomme større enn de gamle felgene. Hva tenker dere? Legger ved et bilde av bilen. mvh Kenneth Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eizo2k Skrevet Desember 22, 2010 Rapporter Share Skrevet Desember 22, 2010 Vi cruiser rundt på disse felgene om sommeren. Er utrulig pene 18" felger, og de ødelegger ikke comforten helt. Ser for meg at 19 og hvertfall 20 blir for stort ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Svolp Skrevet Januar 22, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2011 De var fete, da blir det 18" Takk for svar! EDIT: Hvis du er QQ fører har http://www.nccn.no/forum et aktivt QQ forum! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
commodus Skrevet Januar 22, 2011 Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2011 store alufelger med lavprofil ser mongo ut uansett på firetrekkere... Siter 04 Opel combo 1.7di Opel rekord c caravan 1700 Vespa bravo vw golf 2.0i stv(skrotet) vw vento 1.9tdi(skrotet) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg