MSpeed Skrevet Februar 19, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2004 Har nå prøvd meg på en Skoda Fabia WRC. har tatt bort dekalene og satt på nye lykter...Dette er en UFERDIG versjon. men jeg står litt fast. har dere noen ide på hva jeg kan gjøre for å få den fetere? Org: Min Versjon: Siter -VW Golf GTI 8V http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=89772 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laaars Skrevet Februar 19, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2004 Minna fortsatt litt om en WRC bil... dekalene på siderutene. Synes også den skal bli ensfarget, og noen litt mer "street-felger" ++ :) Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boXer Skrevet Februar 19, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2004 Originally posted by MSpeed har dere noen ide på hva jeg kan gjøre for å få den fetere? Tja... Kan starte med å ta bort 'øyelokkene' igjen. Kanskje prøv å sete den i en mer normal omgivelse. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MSpeed Skrevet Februar 20, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2004 Takker for ideene...ny og forbedret versjon kommer snart Siter -VW Golf GTI 8V http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=89772 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fotojan Skrevet Februar 21, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2004 Håper jeg ikke skuffer deg, men synes faktisk den er finere med logoene på. Liker egentlig ikke inndelingen av fargene som ikke passer til dette karrosseriet. Siter Kjører bilcross med SAAB, men også VW Golf og andre biler som dukker opp. Utrolig, men det ble faktisk en totalseier i 2008!Besøk gjerne hjemmesiden: www.race.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
X-ecutioner Skrevet Februar 21, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2004 Du har glemt å fikse grillen... det er sort etter at du fjerna merket... syns dn r fet jeg:) Sett den inn i en annen bakgrunn Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg