stinger82 Skrevet November 25, 2010 Rapporter Share Skrevet November 25, 2010 Heisann. Har et veldig irriterende problem her. Hver gang jeg vrir litt på rattet kommer det en gnikkelyd som er utrolig plagsom. Var innom møller idag og uten og ha sett på problemet kunne kundebehandleren si at det var et "kjent" problem og at de måtte bytte servo-olje og kjøre gjennom et par ganger. Og dette skulle de ha 5000 kr for damndamn . Noen som har vært borti dette problemet før? Jeg har ikke peiling på bil, men syns mest det høres ut som gummi mot gummi inne i rattstammen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ronny Bårslett Skrevet Januar 8, 2011 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2011 Hei! Har samme problemet på min allroad 2007 mod. Dette er reklamsjon dersom bilen ikke er over 5 år, så har du kjøpt bilen i Norge er det bare å be dem fikse det. Mvh ronny Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bærumsmann Skrevet Januar 11, 2011 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2011 Ja, dette er visst et av få vanlige problem med disse. Har det til tider med min også, men er ingenting "farlig". Må evt. smøres opp inni der. Siter 2006 Audi A6 Avant 3,0 TDI Quattro (http://www.bilforumet.no/galleriet/member.php?uid=45438&protype=1) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg