Gå til innhold

Lakkerarar/interiørdetalj-arbeidarar å anbefale i polen?

Ranger emnet


Papi.

Anbefalte innlegg

Har kome inn på tanken, å sende bilen min til Polen, for å få den oppattlakkert, samt få interiørdetaljer oppattrekkja, etter mine ynskjer. Men eg veit ikkje korleis dette føregår, kven som er å anbefale, etc. Er det nokon her som har gjort dette med sine bilar, og kan forklare framgongsmåte, anbefalte sjapper som driv med dette, etc?

Bilforumet.no
Moderator: Annet bilrelatert

Papi Media Productions @ Youtube
www.youtube.com/user/PapiMediaProductions
I <3 CAKE.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

Som gresk for meg, eventuelt polsk!

 

Ikke så mye nytting å få ut av den linken, når det ikke er mulig å skjønne hva som står.

 

Til trådstarter har jeg ikke så mye nyttig å komme med, men husker at der har vært oppe noen tråder om folk som har sendt bilen( mener det var en calibra ellerno) til polen, å fått igjen bilen ink dårlig arbeid på den. så søk opp tråden, så finner du hvertfall 1 som ikke er annbelfalt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner igrunn bare en som har gjort det, men etter å ha hørt om alt tullet han har vært gjennom, samt det elendige arbeidet som er gjort (bilen er riktignok ikke ferdig 1.5 år etter den er returnert for 2.gang) ville jeg personlig aldri begitt meg ut på det. Man kan jo spørre seg hvorfor noen gidder returnere bilen til de samme folka som gjorde en drittjobb i første omgang, men i ene enden står en polakk og hans "norske" mellommann og lover noen gull og grønne skoger, og i den andre enden er det gjerne en godtroende nordmann som vil innkassere sine tusenlapper.

 

Er det for fantastisk til å være sant, så er det ofte det.

Men klart...1 av 10 kan jo være heldig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

eventuelt ta bilen til Sverige, de har jo lavere priser enn oss på endel ting og vil tro at lakk ikke er noe unntak. er nok endel dyrere enn Polen, men også tryggere. så er Sverige nærmere og lettere å kommunisere med en Svenske enn en Polakk.

1995 Honda Civic VTI Coupe (sommerbilen) http://www.bergen-gatebilklubb.no/forum/index.php?topic=1640.0

1986 Mercedez 190E 2,0 (bruksbil)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår