Nordeidet Skrevet November 22, 2010 Rapporter Share Skrevet November 22, 2010 Hei! Jeg har en Terracan 02' som ikke vil koble inn 4WD. Når jeg dreier bryteren fra 2H til 4H kommer lyset for 4WD opp i dasjen, men når jeg kjører på glatt føre drar bilen bare på bakakselen. Når jeg står stille og dreier bryteren til L4 går bilen over i lavgir, men overfører fortsatt all kraft til bakhjulene. I L4 skal bilen også koble inn sperre i fordelingskassa, men dette skjer ikke. Er det noen som har opplevd samme problemet eller har en anelse om hva dette kan være? Har googlet problemet, men andre ser ut til å ha problem med å koble inn lavserien. Mvh Raymon Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nordeidet Skrevet November 23, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 23, 2010 Kjørte bilen opp på en rampe i dag. I H2 kunne jeg dreie på mellomakselen som går forover, mens i H4 og L4 kunne jeg ikke dreie på den. Nå mistenker jeg at diffen forran e gåen? Noen som har erfaring eller peiling på hvordan dette skal fungere? Mvh Raymon Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mortus Skrevet Januar 10, 2012 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2012 Har samme problem sjøl med 02`mod,tror d er vakuumstyring som ikke fungerer foran på /ved diffen.Fikk du ordna ditt problem(ser at det er vel et år siden)? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Impreza 2.2 Skrevet Januar 13, 2012 Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2012 Se etter en sprekt slange i vakuum systemet. Stort sett er dette problemet på disse bilene. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mortus Skrevet Februar 11, 2012 Rapporter Share Skrevet Februar 11, 2012 Fant tilslutt feilen,utett vakuumklokke som jeg skifta.Kostet kr.2800.-,så nå er alt på stell. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg