andre88 Skrevet November 22, 2010 Rapporter Share Skrevet November 22, 2010 jeg var uheldig på fredagen å sklei inn i en kantstein. høyre felgen forran fikk seg en skikkelig smell og måtte byttes. samtidig har rattet blitt skeivt og bilen drar mot høyre. kan dette rettes ved en forstillingskontroll? eller MÅ det bety at det er noe som har gått i stykker eller blitt skeivt?(styre stag, bærebru elns). Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
daain83 Skrevet November 22, 2010 Rapporter Share Skrevet November 22, 2010 Det kommer jo heelt ann på hvor mye det er snakk om... Vil tro du kommer lengst med å finne ut hva som har gitt seg og bytte det. Er mange vinkler ute å går som kan ha innvirkning på hvordan bilen oppfører seg etter veien. Kunne skrevet en haug her om ditt og datt, men regner med du skjønner å jeg mener ;) Siter Mvh Dan - 76` Volvo 245 med femmer og hårføner - http://www.bilforumet.no/200-serien/219274-daain-s-76-245-a.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andre88 Skrevet November 22, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 22, 2010 Det kommer jo heelt ann på hvor mye det er snakk om... Vil tro du kommer lengst med å finne ut hva som har gitt seg og bytte det. Er mange vinkler ute å går som kan ha innvirkning på hvordan bilen oppfører seg etter veien. Kunne skrevet en haug her om ditt og datt, men regner med du skjønner å jeg mener ;) jo da, jeg skjønner :) men må det bety at noe er ødelagt selvom rattet har blitt skeivt? eller kan en forstillingskontroll ordne det? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opelduude Skrevet November 22, 2010 Rapporter Share Skrevet November 22, 2010 Det finner du fort ut ved å ha den på verksted og se etter skade. Er som regel spissinga det går utover. Så en kjapp justering av spissinga er som regel nok. Siter Svar i forbindelse med hjelp til bil er veiledende og som regel ikke et fasitsvar. Bileier/forumbruker står ansvarlig for hva de velger å gjøre selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andre88 Skrevet November 23, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 23, 2010 Det finner du fort ut ved å ha den på verksted og se etter skade. Er som regel spissinga det går utover. Så en kjapp justering av spissinga er som regel nok. ok. ble tatt 4 hjulskontroll idag, og alt ble rettet opp :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MarcusN Skrevet November 25, 2010 Rapporter Share Skrevet November 25, 2010 Flaks! Vær glad det ikke gikk ut over bærearm og hjulspindel, slik det gjorde på min bil. Og nå vibrerer hele bilen pga. løse motorfester. Faen.. Siter '95 Subaru Legacy 2.0 GL '99 BMW E39 520i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg