Roccokk Skrevet November 16, 2010 Rapporter Share Skrevet November 16, 2010 Har allerede et Dynabel anlegg i bilen min. Det består av 1 stk Dynabel 9815 sub + Dynabel 7501 forsterker. Har lyst til å utvide anlegget med en ekstra sub + forsterker. Bilen min er en 2002 VW Passat TDI. Dynamoen en på 140 A. Jeg trenger vel et ekstra batteri. Trenger jeg også en bedre dynamo da? Spiller jeg på full guffe nå, så blinker det litt i lysa. Hva kan jeg gjøre for å fikse dette? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
todleif Skrevet November 16, 2010 Rapporter Share Skrevet November 16, 2010 Kvifor skal du ha enda ein sub og forsterker? Du må jo ha masse strøm og må bruke penger på strømforsyninga til bilen. Klarer ikkje forsterkeren din å dra 2 suber? Har du oppgradert kablene imellom jord/dynamo/batteri? Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie - Bilstereo -2003 Volvo S60 2.4D-1981 Porsche 911 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roccokk Skrevet November 16, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 16, 2010 Har 50 mm2 kabler mellom batteri og forsterker. Det samme til jord. Har ikke bytta noe kabler til dynamo. Veit ikke om forsterkeren min klarer to stk. Ville tro jeg måtte ha en forsterker til + batteri? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
QuiNlan Skrevet November 16, 2010 Rapporter Share Skrevet November 16, 2010 (endret) Hvordan har du koblet elementet du har nå? Mener det er 2x2ohm spoler på det elementet, og med den forsterkeren du har nå vil du kunne få 2500watt RMS, da den også takler 1ohm. Endret November 16, 2010 av QuiNlan Siter -Odd Ivar www.eikensbilstereo.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roccokk Skrevet November 18, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 18, 2010 Har kobla pluss og minus på begge sider, og rett inn i forsterkeren til hvert sitt uttak. Helt "vanlig". Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg