Shaffe Skrevet November 15, 2010 Rapporter Share Skrevet November 15, 2010 Tenkte sku slenge ut no bilder av bebien min :) Volvo 244, 1984 mod. B23A Gått 120 000 (stolt av det) Noen tips hva jeg kan gjøre med den/ikke gjøre med den? Sånn så den ut da jeg fikk den. Slik ser den ut nå :) Skal sette på resten av bross-kopien te sommeren, etter at jeg har tatt rusta og hellakkert den. Holder nå på med å bytte motor.. Siter Det man ikke husker det har ikke skjedd Det ÅRNÆR SHÆ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Merc190E2,3-16vturbo Skrevet November 16, 2010 Rapporter Share Skrevet November 16, 2010 Hvis du tar av lyktesenkerene og setter i tåkelys i fangern og får på no fælz så er du langt på vei :thumb Siter 1986 Mazda 626 jordebil 1969 Opel Rekord C 2d sedan, Azurblau, msw felger No turbo shit, but still no real power! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
chaa94 Skrevet Januar 30, 2011 Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2011 du behøver jo ikke å bytta motorn da ;) kan jo porte å plane toppen,sette grenrør med rakrør ut hele veien til siste lyd dempern bak ;) å sette konfilter rett på gassern så blir det ganske mye hk ut av det assa :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shaffe Skrevet Mars 20, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2011 Fikk rådebank, så måtte bytte motor :/ Siter Det man ikke husker det har ikke skjedd Det ÅRNÆR SHÆ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet Mars 20, 2011 Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2011 Bare å få kjørt`n på høggærn :-D Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shaffe Skrevet Mars 20, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2011 FU! ikke snakke sånn om bebien min! Den lever jo igjen nå, etter beste velgående :) Siter Det man ikke husker det har ikke skjedd Det ÅRNÆR SHÆ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet Mars 21, 2011 Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2011 Bebien min er søtere enn din:-) Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg