rofferen Skrevet November 15, 2010 Rapporter Share Skrevet November 15, 2010 noe som vet noe om dette? Jeg har satt inn fk motor fra 940 og satt på lh 2,4 nett på motoren,og nettet inni bilen er fra 90 mod 240 med f motor. kontakten fra motor er en 11 polet kontakt og kontakten inni bilen er en 9 polet kontakt.kan jeg koble farge på farge her tro? fks.grønn på grønn og blå på blå osv...vet at de 2 tykke røde skal til batteriet,og at lilla og hvit/rosa ikke er så viktig... håper noen kan hjelpe meg her,så jeg kan få igang denne bilen nå :) Siter Bruk vett,ligg bredt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Veritas- Skrevet November 15, 2010 Rapporter Share Skrevet November 15, 2010 Tror dette skal gå helt fint. Bare bruk guiden som ligger som sticky til god hjelp. Står hva alle ledningene er til, og hvilken farge de skal ha. Dette klarer du fint. Siter '83 240GL Solgt! Veritas' '75 242 L Solgt! -Veritas-: '76 Volvo 242 L Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rofferen Skrevet November 15, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 15, 2010 da ble jeg litt klokere...jeg kunne IKKE bruke farge på farge her...den blå ledningen som skal være styrestrøm,kutter strømmen når jeg vrir til start posisjon.gnisten kom akkuratt når jeg slapp nøkkelen,så da måtte jeg lete etter en annen styrestrøm,og det fant jeg,og vips...alt i orden Siter Bruk vett,ligg bredt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg