Turbobenni Skrevet November 12, 2010 Rapporter Share Skrevet November 12, 2010 (endret) Har nå henta g60'n jeg akkurat har kjøpt. Tok en liten omvei hjem ettersom vi ville prøve bilen litt mer. motoren hadde gått i ca. 20 minutter og blitt god og varm, men etter ett par nedgiringer og litt hardt pådrag druknet den plutselig ved flat fjøl. det skjer nå hver gang jeg skal gi litt gass opp en bakke, er litt plagsomt. Må legge til at det er jeg som hadde den g60'n som gikk på 3 stempler når den er kald. Kan dette ha noen sammenheng ? Edit: fant en mulig feil som gjør at den drukner, er ikke sikker men kan noen forklare litt hva dette er for noe? den passer akkurat ikke inn i sporet på toppen, så det virker som det skal være ett lite rør der. Takk for svar MVH Benjamin :) Endret November 14, 2010 av Turbobenni Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Housey Skrevet November 14, 2010 Rapporter Share Skrevet November 14, 2010 eeh.. er CO-pot meteret trykka inn i åndeslangen på retur til kompressoren? fiffig løsning som ikke funker som det skal slangen fra returrør skal inn på toppen. CO-pot skal site mellom innsug og intercooler Siter Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbobenni Skrevet November 15, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 15, 2010 eeh.. er CO-pot meteret trykka inn i åndeslangen på retur til kompressoren? fiffig løsning som ikke funker som det skal slangen fra returrør skal inn på toppen. CO-pot skal site mellom innsug og intercooler Så det du sier er at det skal være ett rør på toppen der som skal går til noe annet? Kan det hjelpe på hvorfor han drukner ? :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet November 15, 2010 Rapporter Share Skrevet November 15, 2010 Ta en titt her Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbobenni Skrevet November 15, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 15, 2010 Ta en titt her De så noe annerledes ut ja ;) skjønner ikke hvordan den slangen har forsvunnet jeg :( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbobenni Skrevet November 15, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 15, 2010 (endret) fiksa det til sånn som på bilde, men han drukner enda. TOk da av den "måleren" som stod på røret, men trur ikke det skal ha noe å si ? det er når olja passerer 68-70 varmegrader at dette skjer. Endret November 15, 2010 av Turbobenni Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet November 16, 2010 Rapporter Share Skrevet November 16, 2010 Da er det en sensor som ikke fungerer. Mest sannsynlig den du tok ut av oljeåndingen og/eller vanntempsensoren Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbobenni Skrevet November 17, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 17, 2010 Da er det en sensor som ikke fungerer. Mest sannsynlig den du tok ut av oljeåndingen og/eller vanntempsensoren virker riktig:) hvor skal den sensoren sitte da ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.