Turbobenni Skrevet November 12, 2010 Rapporter Share Skrevet November 12, 2010 har akkurat byttet girkasse på bilen, nå starter den ikke. Er bare starter som står og drar. batteriet er tomt, så jeg får starthjelp fra annen bil, men regner ikke med at det skal ha noe å si. Noe typisk jeg burde være obs på når jeg bytter girkasse ? eller er det noe annet som kan ha gått ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbobenni Skrevet November 12, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 12, 2010 må legge til at det er "bilde" av motoren i displayet hvor det står "check" Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbobenni Skrevet Desember 4, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2010 liten oppdatering: har sjekka coil og byttet denne da bilen ikke får tenning. Bensin og luft ser ut til å være ok. skal sjekke tenningsmodulen, men er det noen som vet noe om dette på audi's eldre v6-motorer ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Desember 4, 2010 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2010 Har denne motoren triggersensor på svinghjulet? Sjekk i såfall denne. Jordingen til motoren er skikkelig montert? Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars Erik Johannesse Skrevet Desember 5, 2010 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2010 som quattro73 sier. Se på de 2 sensorene som går inn mot svinghjulet ditt. Om de 2 ledningene er koblet om eller byttet plassering så vil bilen ikke starte. Om du ser på motoren forfra så sitter disse på høyre side helt i framkant av girkassa rett under tennings 0 merket Siter 95` VW vento 95` Audi S2 avant 97` MB C200 Tidligere biler:92`Toyota Corolla, 98` Audi A6 1.8TQ limo, 94` Audi 80 1.9TDI avant, 89` VW Polo 1.3FOX CC - 98` Audi A6 1.8TQ limo - 89` Audi 90 quattro 2.3 10v - 87` VW Passat GT5 Syncro stv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbobenni Skrevet Desember 8, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2010 Er to ledninger jeg måtte koble av når jeg bytte girkassa. Kan huske godt at jeg satt på disse igjen. Kan det være at de ikke sitter godt nok? Mener at det ikke gikk ann å sette disse feil da de bare passet til hver sin tilkobling. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbobenni Skrevet Desember 27, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 27, 2010 Har sjekket litt på problemet. Men ser ut til at jeg må løsne en drivaksling og ta av noen deksler for å komme til. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg