Remulade Skrevet November 12, 2010 Rapporter Share Skrevet November 12, 2010 Mener å ha sett denne audien i en post tidligere hvor forrige eier kommenterte at km-stand var stilt betydelig tilbake!! http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=25028993 Noen som har noe kjennskap til denne? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Remulade Skrevet November 14, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 14, 2010 fantastisk respons.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesper1201 Skrevet November 14, 2010 Rapporter Share Skrevet November 14, 2010 Hvis du mener å ha sett noe om den, ligger den sikkert her, prøv å søke. Det letteste er å ringe møller og spørre om dem kan skjekke når den sist var inne på ett verksted og høre hva km standen sto på da. Siter Bilforumet.no Super Moderator PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JvhCossie Skrevet November 14, 2010 Rapporter Share Skrevet November 14, 2010 Burde vært investert i et senkesett på den der hvertfall... Ser ut som en Allroad sedan... Siter "Et triks man får stor respekt for innen rånermiljøene som ikke har sitt hovednedslagsfelt på Frogner i Oslo." Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MercedesW124 Skrevet November 14, 2010 Rapporter Share Skrevet November 14, 2010 Burde vært investert i et senkesett på den der hvertfall... Ser ut som en Allroad sedan... :lol: :thumb Siter MVH Christian RIbe Mercedes-Benz 1222 NG `85 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Remulade Skrevet November 14, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 14, 2010 har prøvd å søke en del, men fant det ikke. Så det går an å bare ta en tlf til møller ja? Det visste jeg ikke. Trodde det var litt "taushetsbelagt" Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Remulade Skrevet November 14, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 14, 2010 fant endelig igjen den tråden jeg først hadde sett http://www.bilforumet.no/opplysningen/241349-kjop-bil-mannen-svindler-3.html Litt større motor i denne bilen , men skremmende lik! Dette skriver forrige eier : "snakker om svindling av km ja.. Jeg sitter her å ser på autodb.no å til min forskrekkelse så ser jeg at den gamle bilen min ligger ute til salgs på feil km.. da jeg kjøpte bilen minns jeg den hadde gått 240k og jeg tror jeg solgte den med 288 på telleren. veldig påkostet og lett å la seg lure av det. bilen ble solgt for 80k av meg,og tror det er samme karen som selger den nå. auto db kodene er: 1221241 og 1211496. legg merke til hva som står i annonsene og hvor han bor. SÅNNE TING BLIR JEG RETT OG SLETT FORBANNA AV!! Er det ikke noe sted hvor man kan melde i fra om slik svindel?? hissigproppen!" Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg