Bændik1988 Skrevet November 11, 2010 Rapporter Share Skrevet November 11, 2010 Har skaffet meg en Omega 3000 (12ventiler) , som har rullet ca 310 000. Har brukt bilen mye før forrige eier tenkte på å levvere den p.g.a mye rust. Men jeg kjøpte den isteden. Har også skaffet en omega delebil som er forholdsvis bra for rust. Ingen bilder foreløbig , grunnen er så enkel som at jeg ikke har kamera :P Men bilder kommer.. Planer for bilen. -Sveise rusta -Sveise inn runde hjulbuer bak -bytte dører,panser og bakluke Bilen holdes orginal. Skal brukes som bruksbil , og den blir å se på treff (første blir iskjøring i surnadal) Det som er av rust er som følgende : Dørene har det rusta hull i! panseret har litt overflaterust men bytter siden jeg har 2 til , bagasjerommet har noen hull her og der , og fra venstre hjørne bak ,har det revna helt fram til skjermen. Ser ikke mørkt på det i hele tatt , og tror dette blir bra (H) Ellers er det mulig den blir bredda ett par 3 cm bak. Update kommer i neste uke , tar bilder i helga. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bændik1988 Skrevet November 17, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 17, 2010 Hatt ei økt idag/kveld. Kom ikke lenger enn at jeg fikk av forskjermene på delebilen. Skal ta dører i helga. Ellers så skal jeg ha bensintanken , litt av kanalene , panseret og kansje bakenden. La merke til at den har glasstakluke. Noen som er intresert? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
16vturbo Skrevet November 17, 2010 Rapporter Share Skrevet November 17, 2010 3000 er nice bil det! men kom med bilder! Siter 1988 Omega A 20Seh turbo - Megasquirt ''The one who shall be last... Will be sideways and smiling!'' :D monstergarasj på Instagram. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bændik1988 Skrevet November 17, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 17, 2010 3000 er nice bil det! men kom med bilder! ja, bilder kommer :) Pc'n min nekta å finne bluetooth dingsen min , så orker ikke stresse med det ikveld , får prøve igjen imårra kveld :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bændik1988 Skrevet November 19, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 19, 2010 Elendige bilder! men er da vertfall bilder ;) Utgangspunktet : Delebilen... Som dere ser har jeg fått av skjermene på delebilen , de skal innsveisen bak på 3000'en ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bændik1988 Skrevet November 21, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 21, 2010 Sparsommelig med bildene , er ikke noe spes å ta bilder av ennda heller egentlig. Men alle dørene er nå demontert fra delebilen , å en av dem har kommet på plass i "the 3000" ;) Målet for denne uken er å ha bytta alle dørene før torsdags kveld. Neste helg blir det forhåpentligvis bytta bærekulde , å fiksa litt på stereoanlegget i bilen. Mere updates kommer. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg