Eikaas93 Skrevet November 10, 2010 Rapporter Share Skrevet November 10, 2010 (endret) Hei, Har nå kjøp min bmw-325 i, å jeg henter den på lørdag. Men er jo dumt å spørre nå likksom, men Bilen er en: bmw 3-serie 1991 mod 100 000 km 192 hk 2.5L 49 000,- ingen rust, ny girkasse, å endeledd stabstag og indre ledd styre stag på bilen Bensinforbruk, kosn er det? er dette en god undummsbil? Endret November 10, 2010 av Eikaas93 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet November 10, 2010 Rapporter Share Skrevet November 10, 2010 Det var ihvertfall en veldig lav km.stand, og det er jo bra. Bensinforbruket styrer du veldig med gasspedalen, men alt i fra rett under literen til nesten 2 liter pr mil. Ved grisekjøring bruker den endel, men kjører du greit så er det nok ikke så galt. Det er ihvertfall en veldig morsom ungdomsbil, ingen tvil om det. Bare tenk litt fornuftig, det går fort galt med så mye krefter, bakhjulstrekk og ferskt førerkort. Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mister-klæbu Skrevet November 10, 2010 Rapporter Share Skrevet November 10, 2010 Grattis!! ikke mist lappen da!! :boxing bare ikke sett på så my plastikk da!! solide biler dette... Siter Rød-sprit racing Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eikaas93 Skrevet November 10, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 10, 2010 hah ja tusen takk :D er nå fortsatt 11 måneder til jeg blir 18, men den skal fikses litt, åsså montere anlegg, å så skal den seff øvelseskjøres med ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg