Gå til innhold

660HK i en Civic?

Ranger emnet


GazVolga

Anbefalte innlegg

Hei folkens.

 

Havnet i en diskusjon med en fyr som har plast styla honda civic, med vtec motor og turbokonvetert. Han påstår at det er det eneste han har gjort og at han har 660kr på den og har skilt på den.

 

Jeg ble veldig skeptisk til dette, og mener at det ikke går ann.

 

Hva mener dere? og om det er bare tull, hvordan kan man forklare på best mulig måte at det ikke går ann å ha 660hk og registrert?

 

Takker for svar!

Endret av GazVolga
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke noe problem å ha 660 hk i en bil på skilter. Om den er godkjent med 660 er en helt annen ting. Også litt skeptisk til at en civic motor tåler å bare kaste på en turbo og skru opp trykket til 660 hk uten å gjøre noe innvendig. Da tror jeg den motoren hadde takket for seg rimelig fort.

Hvem er best og hvorfor er jeg det?

Men hva faen er din unnskyldning?

I stallen pr dags dato

2005 Polo cross / 2002 Tahoe / 2008 Caddy Maxi/ 1986 Sierra (prosjekt) / 2008 Opel Combo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke noe problem å ha 660 hk i en bil på skilter. Om den er godkjent med 660 er en helt annen ting. Også litt skeptisk til at en civic motor tåler å bare kaste på en turbo og skru opp trykket til 660 hk uten å gjøre noe innvendig. Da tror jeg den motoren hadde takket for seg rimelig fort.

 

Akkurat samme sa jeg, men fyren påstår fortsatt at det er fult mulig. Har bare så jævlig lyst til å komme med kilder eller noe lignende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HAHAHAHA sorry for å gå litt offtopic mrn kjenner til den typen, jobber med en kar som er akkurat lik. Han har en Toyota Supra med 2200HK med skilter selfølgelig. Men jeg har aldri sett den:)

 

Må også sies at fyren har påstått at han måtte hjelpe piloten på flyet han var på en gang å nødlande på E4 mellom Stockholm og Göteborg. AHAHHAHA jeg syntes det er skikkelig artig med slike'!

OPEL ER BRA!

---------------

2005 Honda Accord

1999 Yamaha Thunderace 1000

1996 Seat Toledo 1.9 TDI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår