Gå til innhold

Slark i tannstang

Ranger emnet


Krabbefett

Anbefalte innlegg

Leverte bilen min på verksted i dag for å finne ut hva en klakkelyd var og for å justere forstilling.

 

Når jeg hentet den fikk jeg beskjed om at det er slark i tannstanga som lager klakkelyden, men at det ikke var farlig å kjøre med den som den er siden alt det andre var 100% tight og på plass.

 

Men skeptisk som jeg er vurderer jeg å bytte tannstanga, men har et problem. Jeg har ikke peiling på hva det er eller hvor stor jobb det vil bli.

 

Noen som har bilde eller en god forklaring på hva det er? Og hva jeg eventuelt må plukke ut for å komme til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår