vectra ronny Skrevet Oktober 31, 2010 Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2010 vectra a 1993 modell Noen som vet om det skal være lys for luftreguleringen (både bryter og selve justeringen av varm/kald luft), og inni bryter for hovedlys? Har aldri hatt det, men famler i mørket nå når det er mørkt ute. Håper noen vet for da slipper jeg demontere for så å kanskje finne ut at det ikke er lyspærer bakom panelet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet Oktober 31, 2010 Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2010 På de a-vectraene jeg har kjørt, så har det ihvertfall vært lys her. 99,99% sikker på at du også skal ha det, og at pærene er gåene. Edit: Vet ikke med hovedlysbryteren da, men ihvertfall i varmejusteringene. Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vectra ronny Skrevet Oktober 31, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2010 takker for svar:m'm: noen nsom vet hvordan deksel taes av der med luftjusteringen? så slipper jeg knekke og ødelegge for å få det av, tenker jeg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg