Gullars Skrevet Oktober 30, 2010 Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2010 Hei Jeg skal strekke strømkabel fra motorrommet til bagasjerommet i en 97-mod Stratus. Er det noen som vet hvor det er greiest å komme gjennom torpedoveggen? Har hørt om folk som har borret hull i dørken, men dette vil jeg helst unngå. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr turbo Skrevet Oktober 30, 2010 Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2010 jeg kjenner ikke bilen men se etter en gummi gjennomføring, er helt sikkert ett sted, kan være du må demontere en del for og komme til, men jeg også gjør heller det enn å borre. Se etter hvor lednings nettet går gjennom torpedo vegg for eksempel Siter Bmw 530i v8 1996 gobilen200sx 1993 solgtVento 1992 1,8cl restaureres740glt 1990 2,3 16v solgtNissan primera 2000 solgt og dynget Audi 80 1993 bruksbilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimafro Skrevet Oktober 31, 2010 Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2010 hei.fant du ut hvor den skulle trekkes imellom.har en chrysler stratus 98 mod selv.skal begynne å trekke kabel i den i morgen tidlig..fint hvis du finner ut av dette føre meg.hehe mvh kim Siter Chrysler Stratus LE 98mod Toyota Corolla 92mod Ford Sierra is 85mod Hyundai Excel 92(pony)(første gangs bil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golf_IV Skrevet November 7, 2010 Rapporter Share Skrevet November 7, 2010 Er jo ikke noe problem! det er en gummi propp i torpedo veggen. denne skjærer du hull i. står ikke langt fra ratt stamme, så legger du ledningen bort til der der orginale ledningene går ned til batteriet, vips du har lagt strøtm kabel.. legg strøm kabelen på venstre side og signal på høyre :) hvis du gidder det da. hvis du ikke gjør dette kan du få grei dynamostøy :) Siter audi 100 2.2 quattro chrysler stratus 98 mod, auto,ac selge xmerce 190e x2 xnissan 200sx s13 xAudi 90 quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimafro Skrevet November 18, 2010 Rapporter Share Skrevet November 18, 2010 Er jo ikke noe problem! det er en gummi propp i torpedo veggen. denne skjærer du hull i. står ikke langt fra ratt stamme, så legger du ledningen bort til der der orginale ledningene går ned til batteriet, vips du har lagt strøtm kabel.. legg strøm kabelen på venstre side og signal på høyre :) hvis du gidder det da. hvis du ikke gjør dette kan du få grei dynamostøy :) da regner jeg med at du har trekt kabel i denne bil før?så det er ikke en tjukk plast plate rundt orginal kablene fra motor romm?mvh kim.må nokk borre (f...) Siter Chrysler Stratus LE 98mod Toyota Corolla 92mod Ford Sierra is 85mod Hyundai Excel 92(pony)(første gangs bil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golf_IV Skrevet November 19, 2010 Rapporter Share Skrevet November 19, 2010 står bare en svart rund gummi sak der som er ganske tjukk. kan se om jeg får tatt et bilde av hvor jeg har lagt det opp, jeg brukte 15 min på legge opp kabler. det værste var finne en måte feste kabelen til batteriet ordentlig. da det er en spesiell skrue som er det.. Siter audi 100 2.2 quattro chrysler stratus 98 mod, auto,ac selge xmerce 190e x2 xnissan 200sx s13 xAudi 90 quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimafro Skrevet November 20, 2010 Rapporter Share Skrevet November 20, 2010 det hadde vært fint med et bilde :) Siter Chrysler Stratus LE 98mod Toyota Corolla 92mod Ford Sierra is 85mod Hyundai Excel 92(pony)(første gangs bil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg