gulars85 Skrevet Oktober 29, 2010 Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2010 Hei Har en 95 legacy stasjonsvogn med en 2 liters maskin. Noen som vet om noe går til he***** om registerreima ryker? Eller er det bare tut og kjør? Jeg prøver å unngå å koste på den altfor mye da det egentlig bare er en arbeidsbil, god stand forøvrig, men bor bare en mil unna jobben så skulle reima ryke så er det ikke så farlig så sant ikke jeg tar ventilene osv. Det er jo allmen viten at man gjerne kan gjøre tusentalls kilometer over anbefalt bytte av reim, men det er ikke verd det om maskinene går om den ryker, da bytter jeg heller for å være på den safe siden. Forøvrig noe så inn i granskauen dyre deler til disse bilene her. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet Oktober 29, 2010 Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2010 Motorras der om reima ryker, hadde den vært ett år eldrehadde det gått bra. Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gulars85 Skrevet Oktober 30, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2010 okei, takker da er det nok kanskje lurt å bytte etterhvert da bilen nå har gått 180k og siste byttet var på 95k Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jorock Skrevet Desember 1, 2012 Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2012 Motorras der om reima ryker, hadde den vært ett år eldrehadde det gått bra. Blir det motorras på en 97 mod 2.0 hvis registerreima ryker?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peder Kristoffersen Skrevet April 27, 2013 Rapporter Share Skrevet April 27, 2013 Nei. Men enkelt å skifte den. Billig sett på skruvat, og en haug med videoer på youtube som forklarer steg for steg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet April 28, 2013 Rapporter Share Skrevet April 28, 2013 Jo motoren raser om reima ryker på en `97 2.0 Subaru også, alle etter 94 tåler ikkje registerreimshavari... Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg