TH_TeamHorten Skrevet Februar 18, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2004 Jeg har lett overalt etter et gratis service-hefte til min forsterker.:( men jeg finner det ikke... :mad: Dere skjønner... Jeg spilte musikk for full guffe (Fire 12"tommere med 400W effekt) Så spraket det og det luktet som syre... Det var: to SIKRINGER og to KONDENSATORERE som gikk... :eek: lukten minnet litt om mine underbuker ;) Er det noen der ute som kan hjelpe meg??? :D Jeg har en: JVC KS-AX704 (Power amplifier) Se bildet av forsterkeren min her... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonaldo Skrevet Februar 18, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2004 Prøv denne linken...... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TH_TeamHorten Skrevet Februar 18, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2004 "knis" :D :D :D Drammen... blah Jeg har desverre sett der men hvis du finner den, så blir jeg GLAD :dude: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg