AlexB Skrevet Oktober 27, 2010 Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2010 noen som har erfaring med dette på golf 3? er det mulig å ta ut varmeregisteret uten å plukke ut hele dashen? Siter 1993 Volkswagen Golf 3 (1.8 GL) Alex - Trondheim - HobbyMekaniker - Mannen bak Norwegian Racing Community Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
macrom Skrevet Oktober 27, 2010 Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2010 noen som har erfaring med dette på golf 3?er det mulig å ta ut varmeregisteret uten å plukke ut hele dashen? Jeg skiftet nylig på en 94mod passat, som vel er så og si lik. Du må skru ut hele dash ++, så sett av en kveld eller to. Og hold styring på skruer, deler og ledninger :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kivlos Skrevet Oktober 27, 2010 Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2010 Hele dashen må nok dessverre ut... Det er ikke en vanskelig jobb, men det tar tid... Jeg kikket på denne før jeg skiftet på min: http://www.vwwatercooled.org.au/f47/change-heater-core-35054.html Lykke til :) Siter '98 Nissan Almera 1.4S - '97 Nissan Almera 1.6 (delebil) - 86' Volvo 740 (solgt) - '92 VW Golf VR6 (solgt) - '87 Volvo 745 (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AlexB Skrevet Oktober 28, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2010 crap.. kommer til å skru meg ihjel ;P Siter 1993 Volkswagen Golf 3 (1.8 GL) Alex - Trondheim - HobbyMekaniker - Mannen bak Norwegian Racing Community Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg