Marius Skrevet Mars 22, 2002 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2002 Sitat Originally posted by bing jeg er ute etter ALT av "tips" så jeg kan se på bilene på nettet.. jeg ser mye tøffe biler rulle rundt, men som regel så husker jeg ikke hvordan bil det er når jeg kommer på nett :\ så ALT er av intresse rundt 100 - 120k :) sjekk forøvrig scamp sin bil.... den har vi montert litt blitz filter på... finnes en video på den og! personelig syntes jeg MR2 er en ekte sportsvogn, midtmontert motor akuratt som ferrari 360-355 etc... og rwd... sjekk ut scamp sin bil her og her Siter Bilforumet.no Administrator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bing Skrevet Mars 22, 2002 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2002 den hadde vært helt sjef med felger :) som han sier, det kommer, men måtte nevne det, jeg KLARER ikke kjøpe/se påen bil uten felger.. det bare går ikke.. :rolleyes: Siter 1991 BMW 325I TOURING x 1992 Ford Sierra 2.0 CLX x 1986 Ford Sierra XR 4x4 2.8 v6 x 2000 hyundai coupe 2.0 x 1998 Hyundai coupe 1,6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sapphy Skrevet Mars 24, 2002 Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2002 Du kan få min 88 sierra cosworth for 125000,- ca 350hk. Siter So many assholes ...so few bullits. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
palmatta Skrevet Mars 29, 2002 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2002 eller du kan kjøpe min 91 4x4 sierra cosworth, 290 hk, går garantert bedre enn alle de tidligere nevnte bilene utenom sapphy sin(når han får fixet turboen sin...)men den er jo 2wd Siter happyhappy Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sapphy Skrevet Mars 30, 2002 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2002 Hey, Palmatta! nå har eg fiksa turbotrykket. Ligger stabilt på 1,5BAR. Var umulig å få justert det riktig utan AMAL-ventilen tilkobla. Sierraen e ikkje noken sinke i trafikken nå, hehe. Siter So many assholes ...so few bullits. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sapphy Skrevet Mars 30, 2002 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2002 forresten; den MR2en va ikkje noge blomst akurat! Må ver den einaste eg har sett med heise-fjærer! Siter So many assholes ...so few bullits. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JHS Skrevet Mars 30, 2002 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2002 Hei, tror jeg ville satset på Cosworth'en til Sapphy eller palmatta. Men Mazda 323 GT-R går veldig bra, billig og trimme og :pisser: på det meste. Men det blir jo litt girkasse skruing da... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Scamp Skrevet Mars 31, 2002 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2002 Har ikke heisa noe fjærer nei....:rolleyes: Det er bare at det er 14* dritt felger, med slitne helårsdekk på Så d ser ut som d er en meter opp til skjermen. veit d er stykt, men det var det som fulkte med når jeg kjøpte`n Skal kjøpe nye felger å dekk om en måne eller to. Siter Scamp kiddie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Scamp Skrevet Mars 31, 2002 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2002 Utstyr: ABS-bremser Soltak Stereo Elektriske vinduer Elektriske speil Sommer-/vinter-dekk Servicehefte Alu.felger. 130000km ----------------Pris kr. 109000,--------------:dude: Siter Scamp kiddie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
951 Skrevet April 1, 2002 Rapporter Share Skrevet April 1, 2002 Solgte min -86 944 Turbo med 220 hester (i helt original stand) til en (ny) venn sist höst. Total pris ble paa 120.000,- Ströken bil, heeelt greie kjöreegenskaper (men litt slitsom paa vinterföre pga manglende diff...) Ogsaa er det jo litt "egent" aa kjöre "uekte" Porsche da.... Er ikke mange av den i Norge.... http://www.belsoft.ch/private/steffensen/default.nsf/pages/Cars-Porsche-944_Turbo Jeg er i allefall blitt bitt av basillen......:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg