sierrakørv Skrevet Oktober 27, 2010 Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2010 Hei jeg har en sierra 4-dørs coupe.. lurer på hvordan stylingkit som passer til min sierra? passer fangere til cosworth til min eller ? isåfall kan noen si meg det eller link meg deg :D:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossiemk1 Skrevet Oktober 29, 2010 Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2010 Fangere fra cosworth passer ja, og skjørtene. Er det mk1 så må du ha fra vingebil, er det mk2 så må du ha fra sedan ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sierrakørv Skrevet Oktober 31, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2010 jeg har ikke en sedan har vingebilen bare at jeg har 4 dører istede for 2 dører altså 4 dørs cupe... er ikke bilen lenger, jeg tror ikke sideskjørtene til mk1 passer ? lurer på om dette passer : http://migatuning.com/products/?cid=1&lng=en&g=FORD&id=342 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossiemk1 Skrevet Oktober 31, 2010 Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2010 Ja, hvis bilen din er en mk1, så passer det der, men det koster sikkert litt... Man får cupè med 4 dører både som mk1 og mk2 ser du, var derfor jeg spurte... Mk1 = 1982-1987, Mk2 = 1987-1991 (93 for sedan) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lillejazz Skrevet Oktober 31, 2010 Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2010 Du har 5 dørs:) rekna me at du har mk2(87-93mod) da passer: cosworth mk2 front fanger RS/ghia front fanger m/grøftelys med RS leppe combat frontfanger cosworth bakfanger fra mk1 vingebil IS bakfanger fra mk1 combat bakfanger viss en modda den til litt RS bak leppe Cosworth mk2 sidesjørt RS sidesjørt combat sidesjørt kvite blink lys svarte baklykter med skiltplate cosworth grill cosworth panser IS vinge RS vinge Xr4 vinge cosworth vinge og mange fleire:) på fmc.no finne du en del brukte deler,ville leita der:) viss du ikkje er medlem av fordclubnorway.no , anbefaller eg deg å melde deg inn der:) mange folk med tips,råd og erfaringer:) har du bilde av bilen din? mvh Joakim Siter 2001 Volvo S60 T5 1987 Volvo 340GL 1.7(Prosjekt/Vinterbil) 1997 Volvo 855 2.0 (Familiebil/konebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sierrakørv Skrevet November 1, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 1, 2010 Tusen takk for svar :D jeg har 1988 modell . så jeg har vist mk2 da , takk til dere :D får ikke til og legge ut bilde på forumet.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lillejazz Skrevet November 1, 2010 Rapporter Share Skrevet November 1, 2010 Tusen takk for svar :D jeg har 1988 modell . så jeg har vist mk2 da , takk til dere :D får ikke til og legge ut bilde på forumet.. må vell ha photobucket lr nåke sånt.. farge du har på bil'n? kan ikkje huske å ha sett nåke 5dørs kombi coupe her på mo :P Siter 2001 Volvo S60 T5 1987 Volvo 340GL 1.7(Prosjekt/Vinterbil) 1997 Volvo 855 2.0 (Familiebil/konebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sierrakørv Skrevet November 1, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 1, 2010 (endret) Endret November 1, 2010 av sierrakørv Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg