Positiv Skrevet Oktober 25, 2010 Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2010 (endret) Hei På min 91 mod. 230 ce plystrer vifta, på innstilling en to og tre. Litt olje eller crc vil vel kanskje få den til og slutte. Men hvordan kommer jeg til den ? Takker for svar. Mvh Bent Endret Januar 5, 2011 av Positiv Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Avantgarde E320 Skrevet Januar 5, 2011 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2011 Hei På min 91 mod. 230 ce plystrer vifta, på innstilling en to og tre. Litt olje eller crc vil vel kanskje få den til og slutte. Men hvordan kommer jeg til den ? Takker for svar. Mvh Bent Har samme problem på min E320 du må ta ut øvre front deksel i midtkonsollen slik att du kommer til vifta å smøre akselen bruk ikke crc bruke heller litt tykkere smøremiddel Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Positiv Skrevet Januar 5, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2011 (endret) Hei Da ble det slutt på plystringen, etter at vifta ble smørt opp. Noe skruing ble det, men en enkel ting og gjøre selv. Nå er det bra med linker, på hvordan man gjør det selv. Men legger ut noen bilder på hvordan det ble gjennomført av meg etter smøring, og monteringen. Nå er det fem uker siden viften ble smørt opp, og null lyder så langt. Nå om dagen går vifta på høygir. :thumb Mvh Bent Endret Januar 5, 2011 av Positiv Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Positiv Skrevet Januar 5, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2011 Har samme problem på min E320 du må ta ut øvre front deksel i midtkonsollen slik att du kommer til vifta å smøre akselen bruk ikke crc bruke heller litt tykkere smøremiddel Vifta tas ut under vindusviskeren om man har orginal ac. Om ac er ettermontert tar man den ut som du nevner. :) Mvh Bent Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg