krøll88 Skrevet Oktober 24, 2010 Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2010 Hei Har starts problemer med astra G 1.6 1998 mod. Starta helt fint,på starten av dagen, da jeg skulle hjem fra jobb startet den ikke i det hele tatt, prøvde og taue og den reagerte ikke på det heller... starter ikke med startgass heller. Noen som har muligens peiling på hva det kan være? Takk på forhånd:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opelduude Skrevet Oktober 24, 2010 Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2010 Høres ut som gnistproblem siden den ikke starter med startgass. Det kan være coilen. Siter Svar i forbindelse med hjelp til bil er veiledende og som regel ikke et fasitsvar. Bileier/forumbruker står ansvarlig for hva de velger å gjøre selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
krøll88 Skrevet Oktober 24, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2010 Høres ut som gnistproblem siden den ikke starter med startgass. Det kan være coilen. Okei, jeg opnet coilen i dag, men aner ikke åssen jeg skal få sett om det er gnist på alle plugga Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
krøll88 Skrevet Oktober 24, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2010 Men kan det også være Bensin pumpe reelet? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opelduude Skrevet Oktober 24, 2010 Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2010 Den skulle ha starta med startgass. På disse er det vel en hel coil som sitter over pluggene? Det er bare å skru ut pluggene og sette de inn i coilen og sette i kontakta også får du en til å se om det er gnist der når du kjinner. Om det ikke er gnist så prøver du først og skifte pluggene og prøver det samme. Siter Svar i forbindelse med hjelp til bil er veiledende og som regel ikke et fasitsvar. Bileier/forumbruker står ansvarlig for hva de velger å gjøre selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
krøll88 Skrevet Oktober 24, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2010 Den skulle ha starta med startgass. På disse er det vel en hel coil som sitter over pluggene? Det er bare å skru ut pluggene og sette de inn i coilen og sette i kontakta også får du en til å se om det er gnist der når du kjinner. Om det ikke er gnist så prøver du først og skifte pluggene og prøver det samme. ja det stemmer, så jeg skal bare skru ut plugga og sette de i coilen, også sjinne? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opelduude Skrevet Oktober 24, 2010 Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2010 Ja, men du må legge pluggene inntil noe av stål, blokka for eksempel. Siter Svar i forbindelse med hjelp til bil er veiledende og som regel ikke et fasitsvar. Bileier/forumbruker står ansvarlig for hva de velger å gjøre selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
krøll88 Skrevet Oktober 24, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2010 Ja, men du må legge pluggene inntil noe av stål, blokka for eksempel. Okei Tusen takk skal jeg prøve dette i morgen, får håpe det er coilen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg