Gå til innhold

SOLGT! DTS racing stoler tilsalgs.

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

SOLGT!!!

 

2 stk svarte universal racing stoler i stoff med vipperygg tilsalgs.

 

Aldri vært brukt. ingen slitasje. stått lagret tørt (inne) Har kvitering.

 

Kom med bud :)

 

får ikke til bilder fra mobilen så fant et bilde på nettet: Mine stoler er lik denne bare mine er helt svarte med hvit dts skrift.

DTS-525200330-40.jpg^^Mine er like bare HELT SVARTE!.

Endret av Peders3n
solgt
Lenke til kommentar
Del på andre sider

solgt til deg ikveld da om det ikke kommer noen høyere bud..

 

edit: kjøper betaler frakt.

 

<table class="product push-1"><thead><tr><th scope="col">Norgespakken egenemballert</th><th scope="col">Pris</th></tr></thead><tbody><tr><td>Inntil 10 kg</td><td>Kr. 150,-</td></tr><tr><td>10-25 kg</td><td>Kr. 229,-</td></tr><tr><td>25-35 kg</td><td>Kr. 308,-</td></tr><tr><td>Uemballert sykkel</td><td>Kr. 782,-</td></tr><tr><td>Tillegg for Spesialgods</td><td>Kr. 92,-</td></tr><tr><td>Pristillegg til og fra Svalbard</td><td>Kr. 184,-</td></tr></tbody></table>

 

tror det er 150kr + 92kr per stol i frakt. 484kr i frakt total om jeg har regna riktig. kan også hentes i rogaland.

Endret av Peders3n
Lenke til kommentar
Del på andre sider

solgt til deg ikveld da om det ikke kommer noen høyere bud..

 

edit: kjøper betaler frakt.

 

<table class="product push-1"><thead><tr><th scope="col">Norgespakken egenemballert</th><th scope="col">Pris</th></tr></thead><tbody><tr><td>Inntil 10 kg</td><td>Kr. 150,-</td></tr><tr><td>10-25 kg</td><td>Kr. 229,-</td></tr><tr><td>25-35 kg</td><td>Kr. 308,-</td></tr><tr><td>Uemballert sykkel</td><td>Kr. 782,-</td></tr><tr><td>Tillegg for Spesialgods</td><td>Kr. 92,-</td></tr><tr><td>Pristillegg til og fra Svalbard</td><td>Kr. 184,-</td></tr></tbody></table>

 

tror det er 150kr + 92kr per stol i frakt. 484kr i frakt total om jeg har regna riktig. kan også hentes i rogaland.

 

 

jeg betaler frakte så får jeg resten i postoppkrav... er det grit ? har dårlig erfaringer med å betale alt med en gang ;)

send meg em pm på hva pris du vil ha for frakt å kontonr så skal jeg sende det med en gang :)

Endret av Tusis
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Postoppkrav går fint for meg. men ser ut som satsene er litt dyrere da.

 

<table class="product push-1"><thead><tr><th scope="col">Norgespakke Postoppkrav</th><th scope="col">Pris</th></tr></thead><tbody><tr><td>Inntil 10 kg</td><td>Kr. 219,-</td></tr><tr><td>10-25 kg</td><td>Kr. 298,-</td></tr><tr><td>25-35 kg</td><td>Kr. 377,-</td></tr><tr><td>Tillegg for Spesialgods</td><td>Kr. 92,-</td></tr><tr><td>Pristillegg til og fra Svalbard</td><td>Kr. 184,-</td></tr></tbody></table>

vet ikke vekten på disse stolene. men antar jeg må pakke de i 2 pakker og tviler på de er over 10kg hver.. så 219kr x2 og 92x2 (spesialgods pga størrelsen)

 

da er det ca 622kr i frakt om jeg har regna riktig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår