swifty89 Skrevet Oktober 21, 2010 Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2010 (endret) Dette er sikkert feil plass å poste denne. Jeg vurderer å kjøpe en ford sierra Men jeg lurte på hvilkene motorer det er som passer rett inn i en ford sierra sedan. og hvor mye jobb er det å få inn større motor Endret Oktober 21, 2010 av swifty89 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JvhCossie Skrevet Oktober 21, 2010 Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2010 Motorer fra Sierra, Scorpio, Taunus, Granada og noe Transit passer. Siter "Et triks man får stor respekt for innen rånermiljøene som ikke har sitt hovednedslagsfelt på Frogner i Oslo." Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossiemk1 Skrevet Oktober 24, 2010 Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2010 Det er heller ikke noe stort problem å få inn en V8 feks, men så kommer det jo ann på om du skal ha en bruksbil eller lekebil da. Som bruksbil, så ville jeg valgt en 2.0i ohc Som lekebil, så ville jeg valgt en audi femmer med turbo, men da bør du også ha driv-verk og bremser som står i stil :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg