vectradriver Skrevet Oktober 20, 2010 Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2010 halloen, har en omega b 96mod 2,0 16v med automat som ikke starter.. det begynte da jeg skulle dra campingvogn og blien ble for varm og kokte over, da gikk det en smeltesikring og bilen ville faen ikke starte igjen til en dag jeg prøvde reservenøkkeln, men det som skjer nå er at den er inn i h**** treg startet og når jeg filer så kutter den plutseli og det kommer en stygg lyd fra starmotor. noen mener at det kan være veiv eller kamaksel følere som er ødelakt, noen som har noen råd?? :hvaskjera Siter du har ikkje kjørt bil før du har kjørt senator:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opelduude Skrevet Oktober 20, 2010 Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2010 Skulle ha lest ut feilkoder, hadde gjort jobben litt lettere først. Siter Svar i forbindelse med hjelp til bil er veiledende og som regel ikke et fasitsvar. Bileier/forumbruker står ansvarlig for hva de velger å gjøre selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Digitech Skrevet Desember 7, 2010 Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2010 Hva slags diagnose fikk du? Var det starteren? Siter 2010 Skoda Superb Greenline 1996 Opel Omega 2.5CD Stv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg