Gå til innhold

FR33DY: Golf 3 - "Wide & Low" prosjekt

Ranger emnet


FR33DY

Anbefalte innlegg

Ble visst til å hive seg rundt å kjøpe noen felger til tusenlappen idag :)

Har time hos biltilsynet imorra tidlig, og siden de forrige ikke passet, ble det til det.

 

Ble noen 16" med gode sommerdekk, bare brukt en halv sesong. de såg faktisk ikke så værst ut heller :)

 

Bilder kommer imorra og resultat kommer imorra.

____________DRIZZLE CREW____________

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 380
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Da var senkesettet og de nye felgene godkjent :)

 

men må visst inn på etterkontroll pga LED-parklysa og LEDstripen(skiltlys).

 

Han stoppa meg faktisk når jeg var på veg ut, da han såg at skiltlysa mine var for blå.

Vet ikke helt hva jeg skal gjøre med det da, får vel bli å mekke seg noe greier :)

____________DRIZZLE CREW____________

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var på biltilsynet idag. Det hadde tydligvis blitt en missforståelse.. Karen fra biltilsynet sa flere ganger at det var greit at jeg kom i dag eller mandag, noe som da tydeligvis var feil. Så bestilte time til etterkontroll førstkommende tirsdag.

 

Men det kommer da hvertfall litt bilder :)

 

På kontrollen:

DSC00250.jpg

DSC00251.jpg

 

Felgene jeg kjøpte:

DSC00252.jpg

 

De midlertidige skiltlysa:

DSC00257.jpg

DSC00256.jpg

 

Ble faktisk helt ok. mekka sammen lysa av org. lysa til golfen og litt annet jeg hadde liggende. stripset dem fast i forsterknings boltene under lista.

Får vel bare håpe på at det blir godkjent nå :)

____________DRIZZLE CREW____________

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Har kjøpt inn tectyl, soting til vinduer og litt div annet.

 

Skal sote fra midten og bak. Begynte med bakluka, noe som gikk rett til hel****! ene halvdelen gikk feilfritt.. men så begyndte alt plutselig å brette seg.

 

blir vel å fjerne denne å få på nytt.. tar sidedørene i nærmeste fremtid tenger jeg.. regner med at de blir enklere, i og med at de er mindre og ikke har så mye bøy som bakruta osv. :)

 

 

bilder kommer..

____________DRIZZLE CREW____________

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må si jeg er jævlig imponert her fr33dy. Virker som om du gjør mesteparten av jobben selv? Er du 93-modell eller?

Du sparkler, lakkerer, sveiser og lodder jo.. Har aldri vært borti noen ting av det. Er veldig nysgjerrig på hvordan du har fått det hvite instrument og dash-lysene, selvom jeg så det i de litt eldre innleggene her :-) men skjønner det bare ikke :p

- VW Golf 3 93' CL

- VW Golf 3 92' GL

 

"Kjærligheten vokser ikke på trær. Den bygges i Tyskland."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår