245tic Skrevet Oktober 18, 2010 Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2010 Kjøpt bi-xenon kit til min 2010 berlingo, det er H4 pærer, altå nær og fjern lys i ett! Men har et problem, etter og ha koblet opp alt som skal så er det bare en kontakt som passer på H4 pæren (den med 3stikk på)? Er det sånn på alle bi-xenon kit? noen som har vært borti dette? Og snakket med selgeren og det skal være sånn, solgt en del av de, men aldri koblet selv. merket er: aodelin electronics Siter wirrumen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mister-klæbu Skrevet Oktober 18, 2010 Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2010 er bare på ene siden ja, koblet nettopp opp bi-xenon H4 på volvo 740`. min...funket det...skal bare være den stikkerten med 3 hull i på den ene siden. birthday Siter Rød-sprit racing Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
245tic Skrevet Oktober 20, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2010 er bare på ene siden ja, koblet nettopp opp bi-xenon H4 på volvo 740`. min...funket det...skal bare være den stikkerten med 3 hull i på den ene siden. birthday Jeg fikk det til, skulle bare være den ene ja, testet ikke lysa etter jeg var ferdig med å koble jeg vett, hadde jeg gjort det hadde det jo funket hehe Siter wirrumen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet Oktober 20, 2010 Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2010 Er jo bare styretrøm til relèet det stikket er til, resten av strømforybninga går via plussen til batteriet. Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mister-klæbu Skrevet Oktober 20, 2010 Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2010 hehe, bra! kos deg med xenon fremover i en mørk tid! birthday Siter Rød-sprit racing Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kalleklovn2000 Skrevet September 23, 2012 Rapporter Share Skrevet September 23, 2012 Hvordan fungerer settet? Tåler reflektorene xenon? Har sett noen der reflektorene blir grå.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rsele Skrevet September 23, 2012 Rapporter Share Skrevet September 23, 2012 Xenon skal IKKE monteres i lyktehus som er laget for halogen! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opelduude Skrevet September 23, 2012 Rapporter Share Skrevet September 23, 2012 Å ha xenon i fjernlysa ser jeg som uproblematisk da du skrur av lysene før du møter bil uansett. Å ha det i nærlysa og totalt feil justert lys hører ikke hjemme. Siter Svar i forbindelse med hjelp til bil er veiledende og som regel ikke et fasitsvar. Bileier/forumbruker står ansvarlig for hva de velger å gjøre selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rsele Skrevet September 23, 2012 Rapporter Share Skrevet September 23, 2012 Xenon skal IKKE monteres i lyktehus som er godkjent for halogen! Xenon ekstra fjernlys er greit og montere. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opelduude Skrevet September 23, 2012 Rapporter Share Skrevet September 23, 2012 Nei vi bor jo i Norge så vi får snart ikke gå ut døra. Siter Svar i forbindelse med hjelp til bil er veiledende og som regel ikke et fasitsvar. Bileier/forumbruker står ansvarlig for hva de velger å gjøre selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rsele Skrevet September 23, 2012 Rapporter Share Skrevet September 23, 2012 Kjører du bil uten å ha bilbelte på? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opelduude Skrevet September 23, 2012 Rapporter Share Skrevet September 23, 2012 Nei, det har jeg på meg uten at jeg tenker over det. Hva er verre med å montere xenon i fulltlysene enn i ekstralys? Så lenge du ikke bruker mere enn 35 w så blir reflektoren langt i fra ødelagt. Siter Svar i forbindelse med hjelp til bil er veiledende og som regel ikke et fasitsvar. Bileier/forumbruker står ansvarlig for hva de velger å gjøre selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rsele Skrevet September 24, 2012 Rapporter Share Skrevet September 24, 2012 Jeg skrev xenon ekstra fjernlys,det betyr xenon lykter med lyktehus beregnet for xenon. I lyktehus for halogen skal halogenpærer brukes,skal xenon brukes skal man bruke lyktehus som er godkjent for xenon. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kalleklovn2000 Skrevet September 24, 2012 Rapporter Share Skrevet September 24, 2012 Fullstendig klar over hva regelverket sier, var ikke det jeg spurte om. Har noen erfaringer med at xenon gjør reflektorene grå, og hva skyldes dette i så fall? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rsele Skrevet September 24, 2012 Rapporter Share Skrevet September 24, 2012 (endret) Du er klar over regelverket men vet ikke hvorfor reflektorene kan blir grå?... Endret September 24, 2012 av Rsele Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg