MercFreak Skrevet Februar 17, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2004 Engelmann speil ønskes kjøpt.. må være i god stand, send PM om du har.. Siter Mercedes 190E selges, send pm for mer info Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MercFreak Skrevet Februar 20, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2004 ... Siter Mercedes 190E selges, send pm for mer info Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skody Skrevet Februar 27, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2004 hmm... Har sett etter slike selv jeg. Fikk vite at de gikk ut av produksjon for mange år siden. Men for 1-3år(?) siden sa "noen" til meg at det lages repro-speiler av Engelmann. Men jeg husker seff ikke hvem/hvor og sånn... Tips: Dette er jo modell etter am-car speiler. Jeg kikka derfor i am-car delekataloger. Tror bl.a. Camaro med flere har dette designet. Men de jeg fant var svinedyre! seff... Tror det var snakk om over 1000,- per stk. Engelmann kostet bare 400,- paret... eller var det stk? jaja... lykke til :-) Siter Bilforumet.noSuper Moderatorsier: Du får ikke sex om du krever kondom, i baksetet på min Volvo Amazon (",)Hakkum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thordarson Skrevet Februar 27, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2004 Dette kan kanskje være av intresse? http://www.blitzpower.no/pro-m3.shtml Siter VW Bora 1.8t 2001 mod til salgs VW Golf II 1988 mod g60 turbo x Mitsubishi Glanalt 1981mod (sladdebil) x golf gl 1,8 1988 jema x Ford Sierra 2.0 is vraka x Fiat Uno Fire 1,0 x Nissan Cherry 1,5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zub Skrevet Februar 28, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2004 Jeg har en kamerat med masse Opel deler, han har hatt noen sånn speil tror jeg, kan sjekke det opp ! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brembo Skrevet Mars 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2004 jeg har to engelmann speil liggende og slenge en plass, kom med et bud så skal jeg se om jeg finner dem igjen. speila er hele og alt iorden med dem. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skody Skrevet Mars 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2004 Originally posted by Brembo jeg har to engelmann speil liggende og slenge en plass, kom med et bud så skal jeg se om jeg finner dem igjen. speila er hele og alt iorden med dem. Hei du din! PM-postkassa di er full!!Slenger inn et skambud på 200kr! Siter Bilforumet.noSuper Moderatorsier: Du får ikke sex om du krever kondom, i baksetet på min Volvo Amazon (",)Hakkum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg