Bride of exylon Skrevet Februar 17, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2004 Jeg har faktisk FÅTT en bitteliten 8" basser (tror det er en 8" iallefall), som jeg tenkte å få koblet sammen m de bittesmå høytalerene jeg har i min fantastiske bil (en svært stygg og svært gammel toyota carina :D ). -Men så tenkte jeg at det hadde ikke vært så dumt med en forsterker kanskje? Så da til mitt spørsmål: Hvor stor/ kraftig må den være bare for å holde til min lille basser? -Og noen som vet om en pent brukt en som er til salgs for en billig penge? Takk på forhånd for all hjelp! Bride of Exylon Siter Ja takk, begge deler! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shyggen Skrevet Februar 17, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2004 8" Kommer ann på hvor mange watt den er osv.. står ofte under magneten antal Ohm 2/4/6/8 og antall watt/effekt Dette er ganske kritisk for og vite hvor stor forsterker du trenger, regner med at det ikke er store saken du trenger til en liten 8" men, selvfølgelig kan det være et kraftig ellement som trenger en kraftig forsterker.. Kom med den infoen så får vi se hva vi kan hjelpe deg med.. eventuelt bilde av elementet kan og hjelpe om du ikke finner ut. Siter Shit happens, ALL the time :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HaRKooN Skrevet Februar 17, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2004 Kjøp en av de minste 300Watt skal holde !:rolleyes: Siter [86]Toyota supra turbo MK3 Subaru impreza Wrc rc bil :-) [x]BMW E30 ___________________________ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bisarre Skrevet Februar 17, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2004 ALT er bedre enn spillerens forsterkerdel. Så om du skal ha deg en forsterker, så prøv å få tak i en 4-kanaler. Da bruker du to til høytalerene foran, og så brukobler du to til den sub'en. Dynabel BF0460 er en knall forsterker til en billig penge. Under 2000,- Og når du snakker om effekt, så er det BARE RMS ratingen som gjelder. Ikke bruk MAX merkingen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shyggen Skrevet Februar 18, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2004 Jepp, regner med at den 8" subben din ikke erno high end element så det burde holle i massevis med det dynabel steget. og ja, enig med Bisarre RMS effekt og ikke "bamsewatt" Siter Shit happens, ALL the time :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg