nattuglen Skrevet Oktober 17, 2010 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2010 Jeg har kjøpt en 124 stv som noen har satt på "vanlig" fjæring og dempere bak. Den er stiv som en go-kart bak. Jeg har prøvd å kappe fjærene, men den er like stiv. Noen som vet hvorfor? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
esbandos Skrevet Oktober 17, 2010 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2010 er vel montert campingfjærer bak da..? Siter 1993 Audi 100 Avant 2.8Q 1995 Audi A6 Avant 2.5TDI (familiebilen) 1975 Volvo 242L Prosjektet 1980 Volvo 244DL Harryvogna 1980 Ford Taunus 2.0L 2-dørs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet Oktober 17, 2010 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2010 For det første, så vil en bil bli enda stivere med kappa fjærer(med mindre fjærene står i ett ekstremt spenn). For det andre, så vet vi lite om hvilke fjærer og dempere som er brukt. Sedan-fjærer er for bløte, stasjonsvognfjærer enda bløtere. Sedandempere passer ikke, noen har brukt noen caravelle-dempere, men hvem vet. Er du sikker på at nivåreguleringa er fjerna, du har jo symptomer på defekte gasskuler? Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nattuglen Skrevet Oktober 17, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2010 Yes, helt sikker! Prøvde til og med å ta ut fjærene og enda sank ikke fikk jeg hånda mellom dekket og bakskjermen. Skjønner ikke bæret. Er det rett og slett mulig at den henger i foringene bak? Har stått stille et år. Jeg vet at dette samsvarer med defekte gasskuler, det er det som gjør det så uforståelig? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg