selander Skrevet Oktober 16, 2010 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2010 hadde knuste glass på grøfte lysa mine(Audi 80 competision), så jeg bytta ut hele greia med grøfte lys fra en Audi 80 v6 som hadde strøkene glass, men når de var monter så virka ikke lysa lengre? (de gamle virka før demontering)?? hjelp!! mva Thomas Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_Audi_ Skrevet Oktober 17, 2010 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2010 Skjekk sikringer :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
selander Skrevet Oktober 17, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2010 hvor finner jeg sikringene ? å hvordan ser jeg at de har gått? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_Audi_ Skrevet Oktober 17, 2010 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2010 Siktrings boksen finner du i vankassa di, det letteste og kjappesete er å måle di med prøvelampe om du har det. Hvis ikke tar du bare ut en og en sikring og ser om det er brudd på "tråden" :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
selander Skrevet Oktober 17, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2010 takk for tipse :) da er det rett hjem etter skolen å sjekke det ut! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
selander Skrevet November 1, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 1, 2010 har sjekka sikringen men virker fortsatt ikke? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
selander Skrevet November 1, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 1, 2010 det var ikke sikringen -.- hva nå ? :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet November 1, 2010 Rapporter Share Skrevet November 1, 2010 Står hovedlysbryteren på park når du prøver å slå på tåkelysene? Prøv det... Og jeg regner med at du har sjekka begge pærene, og tilkoblingene bak lyktene? Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
selander Skrevet November 1, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 1, 2010 skal prøve det i mårra ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henne Skrevet November 1, 2010 Rapporter Share Skrevet November 1, 2010 Grøfte lysa virker ikke? Du trenger ikke lage enda en og ny tråd med samme overskrift fordet, bruk den du har allerede. Gjorde det enkelt for deg og andre ved å lime de sammen, ellers blir det fort snakking og råd om hverandre...bare rot og tull, potensielt. ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
selander Skrevet November 1, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 1, 2010 sorry for den:) gikk litt fort i svingene her.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
selander Skrevet November 2, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 2, 2010 kan det være ødelagt rele? bare en kamerat som nevnte det.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars Erik Johannesse Skrevet November 2, 2010 Rapporter Share Skrevet November 2, 2010 Kan det være noe så dumt som pæra? :P Siter 95` VW vento 95` Audi S2 avant 97` MB C200 Tidligere biler:92`Toyota Corolla, 98` Audi A6 1.8TQ limo, 94` Audi 80 1.9TDI avant, 89` VW Polo 1.3FOX CC - 98` Audi A6 1.8TQ limo - 89` Audi 90 quattro 2.3 10v - 87` VW Passat GT5 Syncro stv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
selander Skrevet November 3, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 3, 2010 jeg bruker de pærene som var på de gammle lysa de virka.. så vett ikke skal ta å gå gjennom allt sammen til helga tenker jeg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
selander Skrevet November 10, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 10, 2010 blinklysa virker når jeg tar på "nød lysa" men virker ikke når jeg skal blinke da virker kun høyre side? hmm.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg