Skorp Skrevet Oktober 14, 2010 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2010 (endret) Helloen Selger min nokså pene audi 100 cs quattro avant '86 til vrakpant Bilen står i Ålesund, den kan kjøres hjem på egne hjul men da må det skaffes prøve skilt. Bilen har slitt clutch og bør byttes, men den fungerer enda. Abs systemet er det noe tull med, så dette er koblet ut. Den har et knust tåkelys som er rotet vekk. Ellers så har bilen lite feil. Bremser bør gåes over siden den har stått stille i 3år. Bilen har endel ekstra utstyr Bla: klimaannlegg, elektriske vinduer,gardiner på bakvindu, diffsperrer bak og midten. Clutchen ble slitt ut noen få mnd etter Eu kontroll i 2007. Da ble begge bærearmer fremme, foringer på bærearm bak..muligens noe mer også. SOLGT Endret Oktober 29, 2010 av Skorp Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golf_IV Skrevet Oktober 16, 2010 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2010 har du denne enda?! Siter audi 100 2.2 quattro chrysler stratus 98 mod, auto,ac selge xmerce 190e x2 xnissan 200sx s13 xAudi 90 quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Havalo91 Skrevet Oktober 16, 2010 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2010 Grunnen til salg er? Siter Audi 100 1988 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skorp Skrevet Oktober 16, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2010 (endret) Jada har den enda! Grunnen er at jeg har arva en Audi 100 c4 fra mor, den er noe mindre arbeid på enn denne..så derfor skal jeg kvitte meg med gamle go audien selv om den gamle audien er bedre på alle mter! Trenger også plassen i garasjen til skruing på de andre bilene og ikke bare bruke garasja som oppbevaringsplass ( Den står over en grav ) Bare å hente! Endret Oktober 16, 2010 av Skorp Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golf_IV Skrevet Oktober 19, 2010 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2010 skulle gjerne hatt tlf nr ditt så kunne tatt en prat, send det til meg på pm? Siter audi 100 2.2 quattro chrysler stratus 98 mod, auto,ac selge xmerce 190e x2 xnissan 200sx s13 xAudi 90 quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skorp Skrevet Oktober 29, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2010 Denne er nå solgt! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg