Islanwind Skrevet Oktober 14, 2010 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2010 Skal skru av drivakselen på min vectra a. Har to skruer igjen ved girkassen som det ikke er mulig å komme til med hverken med pipe eller med fastnøkkel.. Noen som kan hjelpe? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andy89 Skrevet Oktober 14, 2010 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2010 er det ikke bare å nappe ut drivleddet? ikke skyt meg vist jeg tar feil, er hvertfall sånn på vectra b. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Islanwind Skrevet Oktober 14, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2010 Prøvde faktisk på det men.. Skjedde ikke mye.. Men kan jo være, kanskje? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pioneer Skrevet Oktober 14, 2010 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2010 Du skal ikke skru ut noen skruer!!! :p Er bare å nappe ut hele akslingen ; ) Kan ofte sitte som støpt, men etter litt rykking og høylytt banning kommer den ut ;p Siter 94 Corsa 1.6 16v WorldCup 88 Corsa 1.3 City 94 Vectra 2.0i - SOLGT 93 Vectra 2.0i - SPIKER 94 Corsa 1.6 16v - SPIKER Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Islanwind Skrevet Oktober 14, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2010 Aah.. Så hvorfor i helvete har jeg stressa som faen med de skruene? Hehe.. Men da skjønner jeg litt mer ja :) Takk takk :) Du skal ikke skru ut noen skruer!!! :p Er bare å nappe ut hele akslingen ; ) Kan ofte sitte som støpt, men etter litt rykking og høylytt banning kommer den ut ;p Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vectra ronny Skrevet Oktober 15, 2010 Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2010 bruk kubein og bend axlingen ut.punktum.napper du den ut kan du ødlegge leddet og kulene detter ut. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pioneer Skrevet November 23, 2010 Rapporter Share Skrevet November 23, 2010 bruk kubein og bend axlingen ut.punktum.napper du den ut kan du ødlegge leddet og kulene detter ut. Haha! Hvis leddet blir ødelagt av å rykke i akselen vil jeg si det var på tide på få det bytta. Siter 94 Corsa 1.6 16v WorldCup 88 Corsa 1.3 City 94 Vectra 2.0i - SOLGT 93 Vectra 2.0i - SPIKER 94 Corsa 1.6 16v - SPIKER Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vectra ronny Skrevet November 25, 2010 Rapporter Share Skrevet November 25, 2010 Kan godt vere det, men faktum er at segaringen som låser fast akslingen kan sitte seg etter mange år og da er det forbanna unødvendig å nappe den ut bare fordi at det skal kunne gå an. Bruker man et kubein berøres ikke leddet og kuler i det hele. Så det. Har gjort dette noen ganger på disse bilene så dette vet jeg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pioneer Skrevet November 25, 2010 Rapporter Share Skrevet November 25, 2010 Er jo bra da at det finnes forskjellige løsninger;) Siter 94 Corsa 1.6 16v WorldCup 88 Corsa 1.3 City 94 Vectra 2.0i - SOLGT 93 Vectra 2.0i - SPIKER 94 Corsa 1.6 16v - SPIKER Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg