Gå til innhold

Audi A4 1,8 TQ - 45000kr. Hva bør eg passe på?

Ranger emnet


alexsl

Anbefalte innlegg

Hei :)

 

Har fått tilbudet om å kjøpe en Audi 1,8 Turbo Quattro - Stasjonsvog. Det er en 99 modell som har gått 177K.

Denne skulle eg få for 45000 tusen.

 

Bilen er eu-godkjent i 2 år. Grunnen til at den selges billig er fordi han må kvitte seg med bilen, er en kjenning av en kompis, han sier det ikke er noe tull.

 

Er ikke dette ganske billig?

Skal å se på bilen i morgen tror eg, er ingen spesielle feil uten om litt rust på den ene hjulbuen.

 

Hva tror dere om dette? Er det noe spesielt eg bør se etter? Har ikke så veldig greie på disse bilene..

 

Mvh

 

Alex

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :)

 

Har fått tilbudet om å kjøpe en Audi 1,8 Turbo Quattro - Stasjonsvog. Det er en 99 modell som har gått 177K.

Denne skulle eg få for 45000 tusen.

 

Bilen er eu-godkjent i 2 år. Grunnen til at den selges billig er fordi han må kvitte seg med bilen, er en kjenning av en kompis, han sier det ikke er noe tull.

 

Er ikke dette ganske billig?

Skal å se på bilen i morgen tror eg, er ingen spesielle feil uten om litt rust på den ene hjulbuen.

 

Hva tror dere om dette? Er det noe spesielt eg bør se etter? Har ikke så veldig greie på disse bilene..

 

Mvh

 

Alex

 

tar den jeg:) tq for den prisen er meget billig ja

 

om du sjekker på tråden:

FAQ og guider - LES HER FØR DU SPØR!

 

så står der stort sett det meste;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

til den prisen ville jeg ha passet meg for det meste!

sjekk feilkoder!!

Gå grundig over motor og gir, selv om det er relativt driftsikre motor å girkasser, men vet jo aldri til den prisen!.. Samme gjelder quattroen, gå over å test at alt funker uten ulyder..

Forstillingen bør du gå over mega grundig...

Sjekk også alt det elektriske..

Rust kan du også se etter men tviler på at du får deg noen overraskelser der...

Audi A4 1,8 - 98

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår