Gå til innhold

Angående sivilpoliti - kan de sende bot i ettertid?

Ranger emnet


karl92

Anbefalte innlegg

Hei godtfolk! Jeg bare lurte på noe angående sivil-politi.

 

Er det slik at om sivilpolitiet måler deg, og du kjører for fort så vil de ta deg der og da? Eller kan det være du får en bot i posten som med en fotoboks? :P

 

Takk for svar! :D

Endret av karl92

VW Passat, 2.0 TDI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei godtfolk! Jeg bare lurte på noe angående sivil-politi.

 

Er det slik at om sivilpolitiet måler deg, og du kjører for fort så vil de ta deg der og da? Eller kan det være du får en bot i posten som med en fotoboks? :P

 

Takk for svar! :D

da jeg satt på med kompisn lå de helt oppe i rævva på oss en go stund før vi slakket av.. rett etterpå hadde bilen plutselig blålys overallt og vi måtte vike til siden og fikk da bot.. ingenting du får i posten ved senere tid nei :)

What About the good things Hitler did?..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

aaaha.. stemmer.. hah.. skjedde noe av det lignende en gang til meg og.. ;P skulle kjøre veninne til flyplassen (fikk det jæævli travelt) och kjørte cel litt hard på vått føre og fikk stell i en sving og endte opp med og se sivilen rett i øya i svingen.. 1minutt etter fikk stefar telefon av purken(bilen sto på stefar av økonomiske grunner;) ) og de fortalte att det var noe av det jævligste forbikjøringa de noengang hadde sett, og det gikk ALLT for fort til att de skulle rekke og ta meg igjen, men hadde de gjort det hadde de tadd lappen og skilta av bilen på plass. (flax i uflaxen der ;D )

 

men mener de vansligvis stopper bilen på veien =S mulig han bare får no til oppstramming :D om de ikke er no griser(som de vanligvis er) og han får seg en lærePENGE.. (nå var jeg morsom huh? ;) )

What About the good things Hitler did?..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår