Marius.. Skrevet Oktober 10, 2010 Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2010 Hei, eg har nettopp kjøpt meg en omega b stv. med 2.5 turbodiesel. Er generelt lite rust, men mange 2'er feil ved eu kontrol, (generelt undersellet). Men utenom dette har eg et problem med varmeapparatet, der du ikke får regulert temraturen på førersiden, noe eg syns e ett problem på disse tider av året. Noen andre her innpå forumet som har ett lignende problem ? har vert bakom det "hjulet" du stiller inn tempraturen med og sotte en wire som hadde dotte av på plass, men det hjalp ikke, så hvor ender denne wiren ? Siter Omega B 2.5 TD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius.. Skrevet Oktober 13, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2010 ingen andre med ett lignende problem ? :-) Siter Omega B 2.5 TD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
16vturbo Skrevet Oktober 14, 2010 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2010 du får prøve å grave deg fram til enden av wire'n, skal begynne på det samme selv (en dag jeg gidder) :) Siter 1988 Omega A 20Seh turbo - Megasquirt ''The one who shall be last... Will be sideways and smiling!'' :D monstergarasj på Instagram. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Santino Skrevet Oktober 15, 2010 Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2010 Må vel bare demontere hele dash'en for å finne ut av dette.. Fæl jobb men du får det til.. Sett av en helg Siter Omega 2,5TD Stv Automat - Chip + MV6 Girkasse Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg