hjellemorten Skrevet Oktober 10, 2010 Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2010 Hey, skulle lufte bremsene på Corolla-en i dag, men da jeg skulle løsne luftenippelen bak så knakk den tverrt av. Noen som har noen tips til hvordan jeg skal bytte nippelen? Er det mulig å ta ut hele bremsesylinderen inni trommelen for så å sette sylinderen i tvinga og borre den ut?? Skal forresten nipplene bak på Corolla 95 stå på skrå ut på baksiden av trommelen?? Eller er det bare på min:-o. Var veldig vanskelig å få tak, men som sagt da jeg fikk tak, så knakke den ;-(. Siter Morten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bwana Skrevet Oktober 10, 2010 Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2010 Du kan prøve med rustløser, vente en dag, og se om du får skrudd ut stumpen som står igjen og så sette inn en ny luftenippel, om du får tak i en løs. Ellers må du bytte sylinder, eller drite i å lufte det hjulet så lenge. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet Oktober 10, 2010 Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2010 Hjulsylindere er slitedel uansett, så bare bytt de. Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg